vineri, 10 septembrie 2021

Scrisoare către stele

 



Mâine e nunta mea, tati.

Mâine mă căsătoresc în acte. Voi fi doamna Scorţeanu Dumitraşcu Maria-Alexandra.

 Da! Mi-am păstrat numele în memoria ta, tati.

Să nu pierd o parte din amintirile cu tine, din viaţa împreună care s-a dus prea repede. 

Oare mă auzi?

Ajung gândurile mele la tine?

Cândva, de mult, când îmi luam rămas bun de la tine, sfâşiată de durere,

mi-am pus o dorinţă.

Să-mi cunosc sortitul.

L-am cunoscut pe Bogdan când tu erai plecat spre stele.

Când te pierdeam pe tine, mă pregăteam să-mi cunosc sufletul pereche.

Ce ciudată e viaţa, tati...

Îmi pare atât de rău că nu l-ai cunoscut.

Ştiu că l-ai fi iubit. Poate că i-ai fi spus "inginere".

 Poate că ai fi stat uneori la un pahar de vorbă cu el. E tare curios, te-ar fi întrebat atât de multe!

Aţi fi povestit despre viaţă, despre psihologie, istorie, politică şi câte altele toate!

Poate că te-aş fi auzit de multe ori strigându-l sau râzând cu el.

Te preţuieşte mult, chiar dacă nu te-a cunoscut decât în amintirile mele.

Ai fi fost fericit, văzându-ne la casele noastre, aşteptând cu emoţie nunta şi apoi nepoţeii.

Ştiu cât de mult îţi doreai să fii bunic, dar n-ai mai apucat. 

Viaţa ţi-a furat bucuria asta.

Mâine mă căsătoresc, tati! Mâine e o zi importantă a vieţii mele.

Pe 9 octombrie, dacă nu vor fi restricţiile, îmi voi lega destinul cu Bogdan şi în faţa lui Dumnezeu.

Poate că vei fi cu noi, într-un fel sau altul.

Poate că îmi vei trimite un gând bun, de acolo, dintre îngeri.

Te iubesc, tati.


Niciun comentariu: