marți, 12 octombrie 2010

Despre suflete

Tumblr_l5bmgkl09d1qa3vt1o1_500_large
Aimée  feat Dolly


`e frig si ploaia imi da senzatia de toamna.
ma regasesc in fiecare picatura.
iubesc ploaia caci imi mascheaza lacrimile.
ma simt vulnerabila si slaba.
tot ce vreau e sa beau un capuccino cu rom  si sa recitesc Invitatia la vals.
mi-e ciuda pe indragostiti.
mi-e frig. Simt nevoia sa dorm mult si sa scriu versuri siropoase.
stiu ca minte ... stiu ... dar imi place cum o face.
m-am indragostit de el din prima clipa.
si totusi, vreau sa fiu ultimul lucru in mintea lui inainte sa adoarma.
la naiba cu dragostea asta
nu exista viata dupa el. si ce e dragostea de fapt ?
nici nu stiu sigur, dar a existat un baiat pentru care am simtit acel ceva.
mai vreau o noapte de vara cu luna plina 
mi-e dor de vara trecuta.
am nevoie de ciocolata milka si cateva doze de cola ca sa fiu fericita.
si de un film bun.
vreau sa iubesc un zambet.
 mi-e dor de mare.
vreau sa beau o bere rece.
iubesc copiii. si zambetele strangaresti din parculetul plin de frunze de octombrie.
Mai vreau o zi de boboaca.
Iubesc sa alerg dupa tramvai si sa rad zgomotos ca l-am prins, sau sa tip daca nu. 
iti amintesti de ziua cand ne-am cunoscut si-ti zambeam copilareste ?
da.. si cand cereai plasa ca nu aveai unde pune cartile.
sunt euforica... simt ca traiesc.
de ce ma indragostesc numai de baieti nepotriviti ?
vreau o tigare.
si sa mananc vata pe bat si sa ma dau in montaigne ruse.sa simt adrenalina in sange si vantul sa-mi bata in ochi.
mi-e dor de caramelele de la chioscul din curtea scolii ce s-a inchis.
si de geaca mea de piele si de ghiozdanul negru, rupt de el.
sa nu ma uiti.
am un gust amar.. si totusi nu regret nimic.
21.00






`Nu-mi pasa de nimeni si de nimic. 
Doar de tine, suflete.Care cu timpul ai devenit totul pentru mine. e un sentiment nou si puternic ce nu m-a mai incercat. Cred ca ma indragostesc. E ciudat, am fluturasi in stomac si de fiecare data cand te vad ma fac rosie ca bluza daruita de tine. 
Stii? 
Stii ca aveam o stea... o stea doar a noastra ,ce-o vad in fiecare noapte din patul meu albastru cu floricele. Pe noptiera sta cutiuta mea cu amintiri si vise nascute moarte, bratara de la tine si-un sarut dintr-o poza veche. Paream fericiti. 
Nu stii ...
Uneori vreau sa uit de tot. Sa inchid usa si sa nu mai privesc inapoi. Chiar asa greu e ? .Nu! Sunt o proasta.. Nu vreau sa uit de tine.Tu esti totul. totul meu. Cum as putea sa uit de ziua cand mi-ai daruit trandafirul pe care inca il mai pastrez, cu-n zambet de copil ce tocmai a facut o prostie, si tricoul verde ce-ti poarta inca parfumul. Cum as putea sa uit de ziua cand am dansat in ploaie, si-mi spuneai ca sunt cea mai speciala fata.. ? Si de melodia noastra de la jay sean?
Tot ce simt este irevocabil. Trebuie sa incerc sa nu mai fiu atat de indragostita de tine. 
No, there`s no life after you.

Tumblr_l5bv6wb2t71qbovkto1_500_large



*Iubirea te inalta, te face sa canti, sa dansezi, sa alergi, sa te simti liber. Iubirea iti aprinde acea stralucire din ochi, din zambet, din miscari.. Chiar daca nu dureaza o vesnicie, esti fericita c-ai simtit acel ceva, c-ai ramas cu amintiri atat de frumoase..





`Mi-e dor de tine suflete. Mi-e dor de ziua cand m-ai luat de acasa si mi-ai spus ca plecam undeva surpriza. Mi-e dor de zambetul meu dezorientat si de soaptele tale calde, sigure. Mi-e dor sa ma mai iei in brate si sa ma saruti pe frunte. Mi-e dor de micile noastre nebunii, si de papadia ce mi-ai daruit-o in ziua aceea cu mult soare. Mi-e dor de inghetata la cornet de la tanti Nuti de la coltul strazii, mi-e dor de florarie si de teiul nostru. 


Acum in zadar trec pe strada aceea, floraria nu mai e, iar teiul nu mai are viata, Mi-e dor de noptile racoroase de vara trecut
Tumblr_l552cnsujs1qbl6t6o1_500_large

*Vreau sa plec. Sa plec departe cu tine, departe de toata aglomeratia orasului astuia obositor. Undeva pe un camp cu maci, si sa ne facem poze cu zambete colorate, sa ma mangai pe par si sa-mi spui povesti. Sa alergam de mana, si sa lasam vantul sa ne magaie chipurile. Sa adorm in bratele tale cu parfum de fericire si sa-mi canti la chitara melodia noastra. 







`Iubirea o face pe ea frumoasa. Iubirea le da culoare cerculetelor din ochii lui de-o culoare nedefinita. Sunt doi copii ce se iubesc ca doi oameni mari. 


*Iti amintesti ziua cand m-ai luat pentru prima oara de mana ?Dar ziua cand am fost la mc si era multa zapada afara ? atunci cand ningea si ma feream de furtuna in bratele tale ? dar cand mi-ai rupt ghiozdanul, si ma priveai ca un copil ce ii e frica c-a facut o boacana ?dar ziua cand ne-am cunoscut ? era un soare cu dinti afara, precum iubirea ta, puiule. 
As vrea sa pot sa nu mai privesc inapoi, sa fiu puternica si zambitoare, sa nu ma mai molesesc cand apari, sa fiu vindecata complet.

`Vreau sa ne amintim frumos de noi, de vremurile acelea. ce de mult au apus. Sa ne amintim razand copilareste, si mult mai maturi. Sa bem o bere si sa ne imbratisam prieteneste.` Toate trec ba,  da-le dracu.`






*... prea multe randuri siropoase, prea multa dragoste si dulcegaraie. Poate suna prostesc, stupid si irealist.  La naiba cu dragostea asta. 
Vreau doar sa traiesc. Sa rad, sa beau, sa dansez, sa tip, sa ma prostesc. si sa ma bucur de clipe. 
Tumblr_la5opo9ksq1qal30oo1_500_large

Te-am iubit, fraiere.

Niciun comentariu: