duminică, 19 decembrie 2010

*kid, don't fall in love

Tumblr_ldoc4a8rec1qajjdco1_500_large




`it`s time for a new beginning.  




mi'e dor de zambetul meu larg, de fetiscana aia aiurita cu soarele-n maini si secrete de oameni mari. mi'e dor de oamenii ce m-au lasat in urma, undeva la marginea unui drum, fara sa se uite macar o clipa inapoi.  mi-e dor de rasul meu zgomotos si caramelele de la buticul din curtea liceului ce s-a inchis, mi-e dor de frigul de iarna trecuta si de trandafirul de mult uscat. 
Rose,dried,rose,flower,beautiful,sad-c9ac87150bf20bbe4dba02d9ef4c22af_h_large


nu stiu cum sa continui sa tin capul sus, nu mai stiu sa iubesc si simt tot mai mult acel gol ce-mi spulbera fiecare particica din mine. simt ca in ce am crezut e o minciuna, ca viata mea intreaga e o minciuna, si stim bine amandoi ca atunci cand am promis c-am sa te uit, am mintit. 


ma simt mica si neputincioasa, si nu stiu incotro sa ma indrept. am senzatia aia ca ma invart si n-am nici un punct de sprijin.
as vrea sa pot da vina pe tine ca m-am schimbat, ca nu mai sunt fata aia vesela si prostuta, cu stralucirea mereu in priviri. acum ma dau cu ruj rosu si nu-mi mai ondulez parul. acum stiu sa fumez si beau bere in loc de cola cand ies in oras. acum nu mai sunt copilul ala prostut ce nu-i era frica sa viseze chiar daca nu se indeplinea. 
 ma distrug si suna patetic. 
durerea aia nu se mai simte ca la inceput, a devenit o parte din mine acum, o parte ce-o duc ca o povara si  uneori uit de ea. ca atunci cand te doare ceva, si poti sa uiti o clipa, gandindu-te in alta parte. toti vor uita de ea, poate chiar si tu. 


`azi imi vine sa plec, sa plec oriunde vad cu ochii, ca sa uit putin de mine. sa ma opresc intr-o gara veche, sa-mi iau o ciocolata calda de la vreun tonomat ponosit si sa iau primul tren. nu conteaza oriunde m-ar duce, poate as uita o clipa de tine, de el, de mine, de povestea mea. cred ca toti avem povestile noastre, iubirile noastre, poverile noastre. si-as vrea sa stau in gara, asteptand trenul catre nicaieri ? de vorba cu un oarecare care sa-mi povesteasca povestea lui, iubirea lui, viata lui.   si sa plec cu zambetul pe buze.
Tumblr_lbndahijeq1qd12uyo1_500_large


in seara asta mi-am adus iar aminte de tine. se invartea totul cu mine si abia puteam sa respir in incaperea sufocanta a cafenelei. ma usturau ochii de la fum, si aproape ca plangeam. plangeam de durere sau de dorul de tine ? nici nu mai stiu. el era langa mine si-mi zambea frumos si arogant printre fumul de tigara. ma uitam in jur si nu ma recunoasteam. nici macar un pic. eram eu si cu el, c-o ciocolata calda in fata, si oameni fericiti in jur. m-am simtit straina si mica, mica, mica in bratele lui.


si nu e drept, caci toti imi sunt la fel, ca nu mai vreau si nu mai pot gasi dragostea in bratele niciunuia, ca ma complic si dramatizez prosteste, si zambetul tamp de pe fata ma doare.  
*prima iubire ramane mereu aici, orice s-ar intampla, o vei cauta mereu in toate celelalte iubiri. patetic. 
azi mi-a marturisit ca e fericit. ca-l fac fericit, si i-am raspuns stupid ca si eu.
Tumblr_ldhf8aefzf1qfpqyso1_500_large




E aiurea si prostesc din partea mea.. dar poate ca azi m-am simtit bine in bratele lui.
.... 

`suntem doi necunoscuti acum.. doi necunoscuti cu amintiri.
la dracu. nu poti sa iubesti pe cineva si apoi sa te razgandesti. iubesti pe cineva pana la capat.si chiar daca intre timp iubesti din nou, o parte ascunsa din tine mai poarta iubirea aia..oriunde te-ai duce, mereu. 


si stiu ca si tie ti-e dor, putin, dar ti-e dor. cui nu-i este dor de-o asa iubire?

Tumblr_ld8i9zwb8z1qf7tlso1_500_large
'incepe sa-ti pese, Maria !
`Nu.
`...
`ma tem ca da.








azi sunt obosita de tot. vreau doar sa-l strang pe el in brate si sa mai trag un fum. sa ma uit in ochii lui ore in sir, fara sa te visez pe tine.  
ma vei ierta, love ?

*
`you have to promise you won't fall in love with me.
`no problem.



Tumblr_ldjr01a7sx1qbkfk3o1_400_large




















2 comentarii:

Unknown spunea...

Ultima parte , acel text .. e din A walk to remember ? <3

Oricum , frumos textul . Ca deobicei , iar am simtit teama aia .. nostalgia , atunci cand iti citesc lucrarile .

Aimée spunea...

am dat intamplator de comentul tau, e 6 dim si eu n-am adormit :)) da.. cred ca din filmul ala superb e ! ma bucur ca inca ma mai citesti>:D< te pup