joi, 2 decembrie 2010

`Pretty little girl never stopped loving you.

Tumblr_l7fg7n2ca01qads69o1_500_large


`Tell me it's over now.


    Am mers prin toamna,  plina de el, de acadele si parculetul nostru cu frunze de octombrie. plina de zambetul meu tamp, si mersul meu aiurea, de visele mele de copil prost ce crede c'a cunoscut iubirea. cu prea mult soare si prea putine ploi, plina de galben si melodia noastra, si niste poze vechi.

` it's over now. goodbye, love. 
`but don't forget me, please.


si poate c-am trecut prin toamna cu prea multe regrete, cu lacrimi sarate si zambetul lui de copil crescut mare. uneori cu teama, alteori cu indiferenta. pot sa simt azi ca's fericita, trista, euforica, melancolica, bulversata, nervoasa. dar maine pot sa fiu total goala, total indiferenta.
A mai ramas o poza cu noi doi, cu ranjetul meu de copil fericit, si tu taiat. pentru ca cel de langa mine nu mai exista, de parca ar fi fugit din poza.

`Said it hurts, but I do it again.



da. ai auzit bine. putem sa ne mintim ca nu mai putem trece prin asta niciodata, ca n-a meritat zilele alea de disperare, intre servetele si randuri proaste, putem sa ne mintim la nesfarsit..
dar am mai iubi parca, am mai iubi un zambet colorat si-o poveste numai de noi stiuta. am mai iubi macar o zi, o zi in bratele lui, cu capul pe umarul  stang, sorbindu-i parfumul si soptindu-i cat de mult ti-a lipsit.
Tumblr_lcgpxqbpqx1qatbalo1_500_large
azi scriu prost. incoerent, aiurea. mi'e dor si nu stiu de ce.

am in cap mirosul de iarna, si de mandarine, globuletele colorate, colindele si roseata mea din obraji. mi-e teama de iarna, mi-e teama si ma simt mai mica ca oricand.
Tumblr_lc596k8jgj1qc4c8io1_500_large
te'am pastrat al meu. stiai ?
in hanoracul tau bleu, cu hainele largi si parul ciufulit. cu zambetul tau dragalas si ochii adormiti, care priveau in mine. cu privirea aia pe care stiu ca niciodata n-o voi mai intalni, la nimeni altul.
si un zambet stupid imi lumineaza chipul, caci stiu ca de toate lucrurile alea ale tale nu se va mai bucura nimeni alta. caci acum nu mai porti hanoracul bleu, si nici nu mai zambesti cum o faceai doar pentru mine. ti-ai schimbat parfumul. porti haine la moda, stramte si ai o freza cool, si te consideril copil mare. caci acum ai uitat de copilul ala simplu de altadata. 
si n-am sa mai pronunt numele alea ce incepeau cu D. si cu A., pe care inca le mai inscalesc intamplator pe vreun caiet,  in vreo ora plictisitoare.
Tumblr_l68qdva8vm1qa6i81o1_500_large

...ascult uneori prin cafenele sau magazine, melodia aia ce-mi facea sufletul sa urle de disperare, in soarele torid de august. si oftez adanc si nu mai am chef de nimic, ca pe urma sa uit iar. si sa revin.
 acum e din ce in ce mai frig, asa si cu sufletul meu.




si-as vrea de ziua mea hanoracul ala al tau bleu.
si-astept cu nerabdare zapadaa, si sunetul de petarde din indepartare ce mereu m-a facut sa ma simt bine, caci imi amintesc ca-i iarna. si-mi place frigul, si ciocolata calda, si caciula mea verde. si-as vrea sa stau o zi intreaga sub plapuma portocalie, cu-n roman de dragoste in mana si-o cana fierbinte de capuccino.
si-as vrea sa ascult ploaia si sa simt cat de cald si bine imi e, cand afara e ger. si cat ador senzatia aia..


si poate ca-ntr-o zi ma vei vedea de mana cu un nou el, cu ochi caprui si privire blanda.  si poate c-am sa zambesc pe bune, fara regrete, fara doruri, fara oftat.  atunci poate vei simti ca nu mai sunt a ta, ca m-ai pierdut pentru totdeauna. 
Tumblr_lcjm4uf5uw1qexxwqo1_500_large

*sunt un copil prost, cu prea multe vise si imaginatie bogata. sunt lenesa, si-mprastiata, si impiedicata. sunt barfitoare, si guraliva, nu stiu sa tin secrete. sunt geloasa, si ofticata si rea, egoista si exagerat de sincera. vorbesc mult, si repede, si tare, rad zgomotos sau sunt prea tacuta. visez prea mult si n-am legatura cu realitatea de multe ori. sunt ciudata si uituca si neindemanatica. si iresponsabila si naiva. n-am simtul umorului si rad din nimic. plang din si mai nimic. nu stiu bancuri si ma prind greu.  sunt dezordonata si superficiala, si enervanta, orgolioasa din nimicuri, si nu atunci cand trebuie. imatura sau prea matura. nu stiu sa asortez culorile si sunt prea narcisista. iubesc caramelele si acadelele cu gust de pepsi. si copiii din parc si lalelele.  nu am echilibru.

nu sunt frumoasa, nu-mi place chimia, fizica, sau matematica, da' sunt la profil real. 
sunt nehotarata, si impulsiva si smucita. imi place sa ma prostesc, sa tip, sa dansez, sa cant pe strada, si sa le zambesc oamenilor ce inca au acea sclipire in ochi. imi place sa fiu copil, si alteori s-o fac pe matura dand sfaturi. sunt un bun psiholog.
nu stiu sa fac lucruri simple, sa cos, sa gatesc, sa impletesc, dar stiu sa scriu povesti. imi iubesc poeziile scrise prost, si rujul rosu ce niciodata nu mi-a stat bine. iubesc muzica lenta si mel aia de la holograf, si romanele cu sfarsit trist. scriu aberatii pe hartie pe care apoi le pierd.

 imi place pepsi, sunt obsedata dupa poze.
uneori sunt irascibila, si ciufuta, si fricoasa, si-ngamfata. 
imi plac caciulile colorate, la moda. si luminitele de sarbatori, si aerul tare, si reclamele de Craciun. si puloverele pufoase, si covrigii calzi, si s-o iau prin baltoace.
imi place oja albastra si parfumul de vanilie. si baia cu multa spuma.
imi place sa  fumez si sa dansez pe masa c-o bere in mana, cu muzica tare, tipand, cu fetele.
nu stiu sa merg pe tocuri.
ma spal de "n" ori pe maini si am fobie la paianjeni. nu stiu sa deschid aragazul dar imi place sa ma chinui sa fac omleta.
imi place sa cuceresc si s-o las balta, ca mai apoi sa regret. 
sa frang inimi. 
visez la o iubire, si cand o vad aparand, fug. 
nu-mi place sa las lucrurile neterminate.
prefer o imbratisare in schimbul cuvintelor.

sunt lasa si vunerabila, nu ma stresez cu scoala, nu plang de un 4 la mate, da' in probleme cu amorul intotdeauna mai e loc de lacrimi.
nu'mi plac pisicile de cand mi-am pierdut una cand eram mica.  imi plac oamenii fericiti.
sunt bruneta, si micuta si niciodata multumita de mine. nu pot trai fara dermatograf si fuste.
ma dau prost cu oja si cant prost, da' cant.
imi place cum se uita la mine, printre fumul de tigara, invatandu-ma sa trag in piept, cu ochii aia de heartbreaker si zambetul naucitor. incep sa ma indragostesc.
Tumblr_lcj9f5yypt1qeazmyo1_500_large












      `Mai am un pic si renunt de tot la tine, iar tu nu faci nimic sa ma opresti...

Tumblr_lciffxgcyd1qd1v4no1_500_large

Niciun comentariu: