joi, 30 septembrie 2010

Disordered thoughts

Tumblr_l9jbqgs5tt1qc5sxdo1_500_large
Ochi umezi. Liliac. Rece. Obraji rosii. Ploaie. Febra. Ruj rosu. Ameteala. Telefoane. Greata. Frig. Rau.
Zambete triste. Rasete surde. Tremur. Cantec. Bucurii.Tramvaie. Emotii. Fum. Revelatii. Tarziu. Amaraciune.
Parc. Chimie. Trafic. Oameni grabiti. Tipete. Amintiri. Regrete. Chiuluri. Fluturasi. Neincredere. Dezechilibru.Frunze uscate. Zgomot. Indragosteli. Imbujorare.Ameteala. Ploaie. Poze. Asteptari. Flirturi.Toamna. Doruri. Incertitudini. Prietenii pierdute. Timiditate. Leagane.Dezamagire. Joaca. Nostalgie. Cafea. Esarfa.Sperante. Amar. 






vid..






vise pierdute..




copii..




speranta...




rasete..




gol.

Tumblr_l9iymydaoa1qccabxo1_400_large



_______________

*She never could get drunk enough to get him out of her mind.










E frig si  mi-e bine. Frigul mi-e ca o patura, ca o protectie parca, ce-mi ofera siguranta.
Visam mereu sa alergam in ploaie de mana. Sa-mi dai un sarut pe obraz si sa ma incalzesti in bratele tale cu parfum de fericire.
Tumblr_l9cfrgagyo1qcokvlo1_500_large
Acum nu mai visez nimic. Nu mai merg impiedicata pe strada si nici nu mai am nevoie de vreo mana. Merg in parc fara sa te astept, imi iau o acadea si ma joc cu copiii. Il vad pe noul el si-i zambesc timid.
Nu te mai vad pe tine in nimic. si nici n-o mai iau razna cand merg in locurile noastre.
Azi am fost, am mancat biscuiti pe niste scari de blocuri, si m-am uitat la ploaie fara sa visez.


E drept c-am ramas la fel de aiurita, patetica si stricatoare de lucruri; ca nu ma feresc de ploaie si nici nu ocolesc vreo baltoaca. Ca rad zgomotos si cad din cand in cand.
Mi-e dor de geaca mea de piele si de ghiozdanul meu negru, rupt de tine. Si de caramelele de la buticul din curtea scolii ce s-a inchis


Am inchis blogul Aimee, si-am ras ironic citind acele randuri. Patetic.
Am un gust amar.. 


Dar nu regret nimic. 
Tumblr_l8wywriwqm1qafc06o1_500_large
*Daca nu ai suferit niciodata, inseamna ca n-ai iubit.










* And in that moment, everything I knew to be true about myself up until then was gone. I was acting like another woman, yet I was more myself than ever before...
Tumblr_l997hrnxao1qa5efdo1_500_large
 *I realized love won't obey our expectations, it's mystery is pure and absolute. 




22:23, miercuri

Niciun comentariu: