vineri, 24 septembrie 2010

Iar, mâini, cu-al iernii trist pustiu, De mine-atunci nu vei mai stii- Nu mai veni, e prea tarziu, Nu mai veni !

Cb9601f523b3fae68f6d464d987e257433d62277_m_largeToamna tarzie.
Parc. Frig. Noapte. Parfumul lui.
Regasire. Lacrimi. Tremurul mainilor. Nostalgie. Priviri lungi. Imbujorare. Indiferenta. Tristete. Rau. Extaz. Dor. Revelatii. Oboseala. Frig. Lacrimi. Copii. Leagane. Ochii, miscarile, rasul.. Nisip. Zambete triste. Tipete. Hanoracul lui Matei. Guma. Foc. Carti. Portocaliu. Fum. Tigari. Suc. Baiatul nou. Tacere. Priviri lungi.Banca noastra. Bacovia. Frunze uscate. Moleseala.Felinare. Hanoracul albastru.Cer innorat. Amagire. Febra. Emotii. Maini reci. Tobogane. Pierdere de sine. Acadele. Rasete. Amintiri. Vant. Toamna aramie. Zambete pierdute. sfarsit.

L-am regasit dupa atata timp.. dupa atata timp, nu mai e un vis. E din nou aici, aproape, si totusi atat de departe de mine.
Ma tem de dragoste. Ma tem de orice sentiment nou, de orice lucru ce mi l-ar smulge din suflet. Si totusi vreau cu ardoare sa mi-l scot din viata mea, acum. Acum e momentul, cand l-am regasit din nou, ca sa il pierd. Dar ma tem.. Sunt slaba si lasa. Mi-e frica de tot, iar amintirea lui e singura ce ma incalzeste si-mi da putere sa merg mai departe. catre un nou tren, catre o noua gara.
Sunt patetica. 
Ma indragostesc. Si mi-e frica.
23:13
Tumblr_l93m8xywr61qddajjo1_400_large


*  Si-as vrea clipa aceea s-o traiesc mereu. Sa-i dau repeat la nesfarsit.






*Iubirea nu vede cu ochii, ci cu mintea. 
De aceea înaripatul Cupidon este reprezentat orb.
În mintea lui, iubirea nu gustă judecata.
Aripi, nu raţiune, stau pe emblema grabei sale zăpăcite.
Şi spunem că iubirea-i un copil fiindcă în alegere mereu se păcăleşte.
 

*cand ma gandesc la clipele alea sunt fericita, nimic mai mult
Sunlight_at_gayang_geulis_by_countezzdracula_large

* Si-acum esti aruncat in cutiuta mea cu amintiri si vise nascute moarte.
Tumblr_l96pb945hq1qcapg4o1_500_large

Niciun comentariu: