luni, 18 octombrie 2010

I can hear the sound










Tumblr_lad6tx6jji1qa8794o1_500_large
zile de toamna..
te-am visat azi noapte si era atat de real.
azi ma indragostesc.
vreau sa beau si sa dansez pana dimineata.
mi-e frica de paianjeni.

vreau sa stau in patul meu calduros si sa ascult mel de la dht.
vreau o inghetata de cirese.
hai sa fugim la  mare.
vreau sa dansez in ploaie.
nu suport chimia.
ador sa te tachinez.
visez  ca stau pe plaja intr-o zi insorita de iunie, c-un cocktail bun.
te-am placut din prima clipa.
mi-e dor de-o zi la munte.
hai sa fim copii.
si sa ne dam in leagane.
mi-e dor de caramelele cu capsuni, si de mirosul tau de portocale.
as vrea sa-ti vad numele scris pe un nor.
initiala numelui tau e adanc impregnata in mine.
as vrea sa am mereu zambetul tau cu mine.
vreau sa traiesc un vis.
sunt ciudata, stiu, am spus-o.
ador felul in care fumezi si te uiti la mine, printre cerculetele de fum.
am parul ciufulit si m-a prins ploaia.
am vrut sa ma fac roscata.
iubesc sa rad si s-o fac pe nebuna.
vreau sa simt adrenalina-n sange.
am nevoie de-un zambet cald.
nu-mi plac duminicile ploioase.
imi amintesc ziua cand ne-am sarutat pentru ultima data.



Multumiri lui Dolly & Pixie.<3


004gy_large

`Pot sa uit de tine, ma jur ! La dracu.` 29 noiembrie 2009


  `ma uitam dupa el, ma uitam pierduta, desprinsa de lumea din jur, c-o dorinta arzatoare sa-l zaresc.` 4 decembrie 2009

`nu sunt obisnuita c-o relatie. nu's obisnuita sa fiu iubita. Nu ma mai recunosc, ma confrunt cu schimbari majore, cu sentimente ce ma coplesesc. Cresc. Nu pot ramane aceeasi copila visatoare si prostuta.. Ce-i cu tine Marie, ce-i cu tine fetito ?` 23 ianuarie 2010


`sunt la ora de tic. ma plictisesc alaturi de Anna. A venit primavara si ma invaluie intr-o beatitudine si intr-un extaz fermecator. E alt aer. ~Une autre vie, une autre vie !~`

`tre' sa recunosc ca's fericita in dragoste. ceva neobisnuit pentru mine. ma simt libera in dragostea mea, libera si plina de viata... ah dor..` 29 martie 2010

`nu cred ca exista placere mai mare decat aceea de a calca ceea ce ai adorat`


`nici macar nu m-a condus pana acasa. e sigur pe el si asta il face indiferent. in tramvai o fata draguta mi-a oferit un servetel. ce penibil !` 31 martie'10
`focul ala s-a stins. nu ma mai priveste la fel, nu mai rade la fel si nici nu-mi mai vorbeste cum o facea. o simt.. Pe drum spre scoala, in ziua asta mohorata si ploioasa, am vazut o inmormantare. Se potrivea cu decorul, cu atmosfera, cu tot. Halal..`

` s-a terminat. e de neconceput, dar s-a terminat.`. 23 aprilie 2010

`ora de franceza. prezentat proiect. citit proiect. praf. radem` 30 aprilie 2010


`ma opresc in parculet. beau o bere. ma joc cu copiii. la magazin raman stupida in fata unui frigider cu sticle.  acolo am fost cu el. ce stupid`.

` timpul trece greoi si durerea de cap nu ma lasa. as vrea sa fiu in patul meu calduros si sa ascult ploaia, adormind.`

`..acum e un frig cumplit, si copacii astia sunt martori la zbuciumul meu,. a inceput sa ploua... uneori il astept aici, stupid, irational, patetic, ilogic. dar nu vine niciodata. am plecat.`20 mai 2010


__________________

A trecut mult timp de atunci. Am crescut mare, prin toate clipele acestea aparent copilaresti ce m-au format. Am invatat sa iubesc, sa sufar, sa pierd, sa pretuiesc.
Tumblr_lafypbtzzx1qc8kyko1_500_large
Azi mi-e dor sa fiu copil. cand eram mica imi doream sa cresc mare, sa pot face si eu toate lucrurile acelea interzise si palpitante pe care le fac toti adolescentii. Sa port tocuri si pe strada, nu numai in casa la oglinda, sa ma dau cu ruj rosu si sa am geanta mea cu tot felul de nimicuri in ea.Sa beau o bere si sa fumez cum o face mama, sa beau cafele si sa pot sa dansez pana dimineata, sa ma duc la intalniri. Azi mi-e dor de un zambet, mi-e dor de papusile mele barbie si de Mariutza. Mi-e dor de jocurile mele improvizate si sa vorbesc singura in limba mea straina,  sa cant de nebuna "la spectacole". azi vreau sa fiu Mariutza. Nu Aimee.
Maine am sa-mi iau guma cu actipilduri si tampenii din acelea, o sa fac baloane si-o sa stau pe jos, nu pe banca. Am sa ma joc cu copiii si-am sa dansez in ploaie.[la propriu]. 
Tumblr_la7foahcoe1qbwardo1_500_large_large






*Pot sa vorbesc ore in sir despre dorul meu de copil, despre locurile in care-am fost si prieteniile pierdute. despre romanele inca necitite si zambetele din parculetul cu frunze de octombrie. pot sa vorbesc la nesfarsit despre obsesiile si ciudateniile mele, rasul meu zgomots si felul meu de a fi ciudat.
n-am sa uit niciodata clipele acelea atat de nesemnificante aparent, care mi-au ramas adanc intiparite in minte. eu copil si nimic mai mult.
`Ploua afara, si muzica se aude usor in surdina, vag.  e-un pian ce plange parca, o melodie surda, simpla si atat de sofisticata ce-ti trezeste doruri.. doruri de tine, doruri de casa, doruri de-o iubire pierduta, doruri de-un zambet mult adorat... muzica imi intra in suflet si-o simt tot mai profund. usor usor, devine parte din mine. e-un cantec al sufletului meu, a celor mai ascunse ganduri si sentimente.. 
 Ma legan incet pe scaunul cu balansoar al bunicii, si incerc sa patrund in randurile unui roman de Dostoievski. Nu reusesc. Sunt coplesita de sentimente. Imagini din toata viata mea imi apar in fata si nu ma pot detasa de ele. Imi aprind o tigara, si ma uit pe geam 
cum ploua, pierduta in amintiri.



Tumblr_lai7wjtesk1qci7wpo1_500_large
I wait here
Don't die before I do.


Niciun comentariu: