duminică, 5 februarie 2012

you don't love me. big fucking deal


Notiţe din jurnalul de buzunar:




"draga M.
azi  în metrou, pe când stăteam pe scaun, aproape adormită şi mă uitam la oameni, la oamenii cu aceleaşi feţe monotone şi obosite ca a mea.. mi-am dat seama că nu mă vei privi niciodată cum o priveai pe ea. că nu-mi vei zâmbi niciodată la fel, că nu vei fi niciodată la fel de fericit lângă mine. că noi nu ne vom ghici niciodată gândurile.. că nu voi alerga prin visele tale, prin ochii tăi de culoarea toamnei.  chipul mi se reflecta în geam, şi-am închis ochii să-mi stăpânesc lacrimile. aproape că visam, în ameţeala şi vuietul din jur. 
vin aici de când sunt copil şi-mi imaginez că aici este locul unde pot fugi din mine. îmi zic că dacă voi aştepta mai mult, prin geamul întunecat, o figură firavă va apărea, şi se va mări treptat până când aş vedea că este el. îmi va face cu mâna, şi mă va striga chiar. "
5 februarie 2012
6551495267_a198d3c8c9_z_large
mă doare absolut tot, simt că azi nu mă pot deplasa, nu-mi pot mişca o mână. iar nodul infect din gât tot persistă. aş vrea să fumez o ţigară, dar mă tem că nici de asta nu mai sunt în stare. nu mai are nimic gust, simt că mă ofilesc precum iubirea mea de mult pierdută. sunt bolnavă-la fel cum mi-ai spus tu o dată, şi mă simt îmbatrânită înainte de vreme. mă tem, iubirea mea, că nu ne e scris, aşa cum credeam odinioară.






Aleşii dragostei absolute sunt excepţii tot atăt de rare ca şi geniile.
-Aimée





Tumblr_lveg4aoh9r1qljrw0o1_1280_large

Niciun comentariu: