luni, 13 mai 2013

Mi-e dor de soare


Large
  .
...uneori, când stau în pat, spre dimineaţă, când lumea încă doarme, şi soarele şi luna sunt deopotrivă pe cer, un gând îmi sfăşie neprevăzut sufletul. e realitatea, de care tot fug,  e conştiinţa mea mai trează ca oricând la acea oră. nu pot fugi din mine. e adevărul, marele adevăr al vieţii mele, e cel mai mare dor, cea mai cumplită povară pe care o port cu mine, pe care o ascund în existenţa mea haotică, sub măşti, în zâmbetul meu fals şi-n monotonia placidă de zi cu zi.

eşti tu...

ai devenit o amintire. o amintire îndepărtată, un ecou al dragostei mele pierdute, ce te-a strigat în fiecare noapte, în fiecare bucurie a mea sau durere,  în fiecare loc în care m-am dus şi nu te-am găsit. dar tu ai plecat de mult, şi asta realizez în dimineţi ca acestea, când zgomotul lumii începe să se audă, când cursul vieţii continuă să meargă, când începe o nouă zi, o nouă şansă, o altă zi fără tine...

te-am pierdut. definitiv, iremediabil. eşti de mult plecat. pe veci. din viaţa mea, din lumea mea, din adevărurile mele. şi atunci îmi pun faţa în pernă şi aş ţipa, dar de ce s-o fac, când tu nu mă mai auzi de atâta vreme? aş pleca, ştiu că nu-ţi pasă.

 cerul mă strânge, şi devin mică. prea mică... atunci conştientizez că nu mai eşti, că a trecut poate o viaţă de când nu ne-am mai văzut, de când am plecat pe alte drumuri, că existenţa mea şi anii mei continuă fără tine, separat de realitatea ta, de ochii tăi, de glasul tău. nu pot trai fără tine, pot doar exista. nu sunt întreagă făra tine, sunt goală. abia acum realizez, abia acum! 


chipul tău îl voi purta cu mine ca pe o icoană, iar amintirea ta mă va încăzi în momentele grele, tu imi dai curaj şi le voi înfrunta pe toate.

Large

10:00 am: imi beau cafeaua şi scriu.  e o nouă zi, iar conştiinţa mea e iar adormită. e undeva ascunsă, ca un zid de protecţie pentru a putea trăi. 

...plec, cu poveri şi doruri, plec cu inima goală şi regrete. plec cu tot răul şi vina pe care mi le-ai aruncat asupra mea. nu merită nimeni şi nimic să mă întunece. plec.
. ai să înţelegi, poate, mai târziu.


Large

2 comentarii:

Unknown spunea...

dar inainte sa-l cunosti, erai la fel de goala ca acum?

Aimée spunea...

buna intrebare... sincer, mai goala ca acum nu m-am simtit niciodata.