luni, 17 septembrie 2018

E o intamplare a fiintei mele.

In noaptea asta iti scriu. Pentru prima oara, B. Stiu cat de mult ti-ai dori sa scriu despre tine. Si acum simt sa iti scriu, iubitul meu. Niciodata n-am scris despre fericire. Imi imaginez ca ce ne scriem acum, ne-am fi scris pe vremuri in scrisori. Frumos, nu?
Nu stiu ce s-a intamplat intre noi, parca am amortit si traiesc intr-un vis, departe de mine, departe de realitate. Creierul meu trebuie sa se obisnuiasca cu starea asta ciudata in care primesc iubire. Am crezut mult timp ca n-o sa pot sa am o relatie, ca n-o sa pot sa ma opresc din fuga mea de fericire si iubire. Ca nimeni nu ma va iubi vreodata cu adevarat, ca nu ma va citi si nu ma va intelege. Imi amintesc cu groaza cum plangeam uneori cand realizam ca n-o sa pot sa am vreodata pe cineva si ca voi ramane singura. Chiar ma resemnasem cu gandul asta, eram atat de constienta de el... Cand ai aparut tu. Brusc. Pe neasteptate.
Iti spun sincer. N-am crezut in noi, n-am simtit ca va fi ceva... Dar lucrurile mari se intampla fara sa te gandesti la ele, fara sa le acorzi atentie. Te trezesti intr-o zi ca s-a intamplat ceva, fara ca macar sa iti dai seama. Ca un miracol care nu tine de tine, de gandurile tale. Poate ca asa a fost scris. Toate cele întâmplate o spun. Cred ca m-am lasat purtata in necunoscut, m-am lasat purtata de tine si cand mi-am dat seama ca s-a schimbat ceva in mine, ca m-am deschis spre a primi iubirea, n-am mai putut sa dau inapoi. Ma simteam deja iubita. Si nu mai pot trai fara sentimentul asta acum. Poate sunt egoista. Dar ma simt atat de bine cu tine! Tu imi oferi tot ce-am oferit eu candva fara sa primesc inapoi. Acoperi tot golul ala in care cadeau lacrimile mele, irosite. Ma vindeci.
Tu esti ca mine. Esti sensibil si bun si ranit. Si ai nevoie de suferinta ca sa te razvratesti chiar impotriva ei. Ne cautam suferinta pentru ca ea ne-a gasit de atatea ori, cu armele jos, nepregatiti. Si acum ne e prietena. Ca o cunosteam mai bine. S-a cuibarit in sufletul nostru si ne-a facut dependenti de ea. Desi niciodată n-am avut motive reale de suferința, fata de alți oameni. Adica, de prea putine ori. Dar ea e mai comoda, ne ofera iluzii si voluptate. Asa ca vrem sa o gasim, mereu, cu voia noastra, si sa ne razbunam pe noi si pe fericire. Ce ciudati suntem. Dar nu despre asta voiam sa iti scriu.
Tu m-ai luat de mana si m-ai smuls din confortul meu in jurul caruia construisem niste ziduri imense. Din zilele care treceau la fel si in care ma hraneam doar cu vise. Stiu ca asta s-a intamplat si cu tine. Dar daca nu ma luai de mana, daca nu ma faceai sa te descopar, cu atata rabdare si pricepere, n-am mai fi fost acum in aceeasi barca.
Poate ca nu ne-am intalnit intamplator. Poate ca acum era timpul. Cand eu am fost zdruncinata de o pierdere care m-a trezit si cand tu erai deja de prea mult timp amortit. Poate ca meritam sa ne avem unul pe altul. Si meritam iubire, multa, cat n-am avut pana acum.
Iti multumesc ca esti. Ca m-ai invatat sa ma opresc, sa nu mai fug. Ca ma iubesti si ca ma iei in brate si ma saruti cu atata caldura. Ca nu te superi pe mine cand greșesc si ca imi accepți si ciudățeniile. Ca imi oferi necondiționat. Ca ma atingi pe fiecare parte neiubita din mine si o umpli cu viata. Ca ma exciti si faci dragoste cu mine asa cum am vrut mereu. Intens. Ca ma iubesti asa cum am visat mereu sa fiu iubita. Ca imi scrii, cat mi-am dorit asta! Si ca ma vezi. Cu adevarat. Cu ochii tai mari si frumosi si buni. Tu chiar ma vezi si ma intelegi. Si ma accepti cum sunt. Si n-ai fi putut sa faci toate astea daca nu erai ca mine, daca nu vibram pe aceeasi frecventa. Esti o parte complicata si sensibila din mine. Sunt o parte ciudata si visatoare din tine. Nu-i asa?
Te-am rănit in seara aia cand ti-am spus ce înseamna sa fii matur. Te rog, iartă-ma, nu asta înseamna. Doar ca acele experiențe te învață sa stii ce vrei cu adevărat. Sa te cunosti mai bine. Iti oferă perspective si alte orizonturi. Dar tu stii oricum.
Sa nu te mai gândești vreodată ca nu esti suficient de bun pentru mine. Esti cel mai bun. O sa creștem împreuna.

Te !√&€$¢!

Niciun comentariu: