vineri, 19 noiembrie 2010

17

75598_501682341873_186493291873_7096441_1737247_n_large
17 anii.


bal, timiditate, inceput.,dans, multt dans, fum, bautura, saliva, buze, rasuflare, dor. nepasare, tipete, parfum, tocuri, ruj rosu, dureri de cap, mers desculta pe strada. ras zgomotos, caldura, farduri, oboseala, noapte alba, cantec, tinerete, iubire, mc. lacrimi, tremur, somn. club, multa lume, foc, desertaciune, dorinta, ignoranta, intuneric. extaz, fete zambarete, oameni fericiri, melodia de la "sus pe bar", si "eu nu am regrete", ochelari, fitze, poze, cantat aiurea tipand pe boxe. orgoliu, profit, priviri, gelozie, tinut de mana, dezamagire, razbunare. scarba, lasitate, prietenie, libertate, dezmat, distractie, suferinta, destin. ratacire, zambete, imbratisari, scrum. mers aiurea, durere, adrenalina, zgomot, ameteala. asteptare, speranta, fericire, uitare.
Tumblr_lb1t77dxi31qzw1vuo1_400_large

azi nu. si nici maine.
si da. am petrecut cum se petrecere la 17 ani. si  nu. nu m-am mai gandit la tine nici o secunda, nici macar la melodia aia pe care am cantat-o tipand, cu fetele, ignorand durerea de picioare si oboseala. pentru prima oara m-am simtit bine.
 si poate ca-n timp ce eu le zambeam altor tipi si-i sarutam nepasator, tu faceai acelasi lucru cu altele.. si nu ma doare, nici macar un pic acest gand. ma mir pana si eu de mine. poate ca-i adevarat ca timpul le rezolva pe toate.
 nu ne mai leaga nimic, decat amintirea aia.. pe care o voi pastra mereu aici.

si ce daca vine ziua de 22 noiembrie ? abia asteptam sa-ti zic, sa-ti amintesti. acum ma lasa rece.


*Dispari incet si sigur.
Tumblr_l8vuimcbcr1qakungo1_400_large




ps: cea mai tare seara.




" All that crazy shit i did tonight
those are be the best memories
I just wanna let it go for the night
that would be the best ever thing for me

hey hey (uu)
yeah yeah! (uu)
hey hey! (uu)
yeah yeah! (uu)
hey hey! (uu)
yeah yeah! (uu)"24503_359064616873_186493291873_4671635_3292505_n_large

Niciun comentariu: