duminică, 14 noiembrie 2010

Love .. doesn't walk away, people do

75152_1714576590335_1415813767_1819978_806991_n_large
`Love .. doesn't walk away, people do.`



* Poate ca te-ai simtit vreodata singur, speriat si neajutorat. poate c-ai simtit si tu uneori cum e sa nu mai ai aer la propriu, cum cazi in fiecare zi, cum nimic nu mai are sens si cum vrei sa dispari, sa fi uitat de lume, ca nimic nu mai conteaza. 


a fost o vreme cand am simtit ca lumea s-a terminat cu el. dar am trecut peste. acum zambesc cand imi aduc aminte..
si nu. nu e usor. n-am zis niciodata c-a fost usor si o sa repet asta pana la nesfarsit. 
dar nu regret nici un moment, caci a fost poate una din cele mai frumoase perioade din viata mea, si mereu cand imi va fi greu imi voi gasi refugiu in amintirea acelor clipe. 




` ...azi am chef sa dansez, si sa cant, si sa zambesc din toata inima. 
azi am chef sa impart zambete si sa fac pasul strangarului pe strada, si sa ma prostesc, si sa rad iar, si sa tip cat pot de tare ~daaaa~
si azi am pofta de-o inghetata la cornet cu capsuni si vanilie. si sa rad mult, da' mult. sa ma dau in leagane si sa alerg in ploaia rece de noiembrie.
azi am chef sa ma arunc in frunzele toamnei si sa le zambesc din inima si sa le spun ca nu m-am mai simtit atat de bine de nici nu mai stiu cand. si sa fac poze cu zambete strengaresti si cu  
peisajul asta mirific pe care am fost prea oarba ca sa-l privesc.
Tumblr_l725fwm2ds1qd0pk5o1_500_large
azi am chef sa-mi amintesc de oamenii pe care i-am lasat de mult in urma, si sa fac toate lucrurile pe care am uitat de mult sa le fac.


o sa ies afara si-o sa las razele soarelui ce inca mai au stralucire sa-mi mangaie chipul.
si-o sa-mi iau caramele cu piersici si portocale. si acadele cu gust de pepsi, si-o sa ma dau cu parfumul cu miros de  hubba  bubba.
si-o sa le dau o imbratisare persoanelor dragi din viata mea.
Tumblr_lbvgjhoyug1qbe2hqo1_400_large
 Promise me. That's all I want.Just promise me that you'll never forget me. Tell me I changed you somehow.Let me know that I had an impact on your life. Promise me that you'll always remember me. Losing you was hard enough, but I don't want to go on knowing I mean absolutely nothing to you.

15_large
mai sunt cateva zile de noiembrie, de toamna.. si-o data cu toamna simt cum trec toate acele sentimente inexplicabile si amestecate pe care le am. o data cu ea simt cum trece dorul asta de mult apus.
`iubirea, zambetele noastre de copii, parculetul, tradafirul, lacrimile, fulgii de nea, ochii tai, depresia si gandurile mele negre, vor  trece ca si cum nici n-ar fi existat vreodata, si va ramane doar o amintire pe niste foi ingalbenite de vreme. 
Tumblr_lbvkq4522z1qcl1vfo1_500_large




Tumblr_lbi7zojcq21qasvedo1_500_large
*cand ai sa simti nevoia,  ma poti gasi .. doar cauta in sufletul tau. 








So_easy___by_sirxlem_large

Niciun comentariu: