joi, 24 martie 2011

*open your eyes. the world needs you awake.

Yiruma- River Flows In You
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse


<3
"sa te gandesti la mine de fiecara data cand iti vei auzi inima batand, promiti ?
si cand ai sa simti nevoia, ma poti gasi... doar cauta in sufletul tau.

...cum imi spuneai aievea `te iubesc, si eu iti raspundeam `Asijderea !
                                                                                                          Aimée a ta.
21 decembrie '10 "

1:21 sunt obosita. te-ai simtit singur intr-o multime ? e deja un cliseu. vreau o tigare, si-un zambet strengar. nu ma pot concentra si nu simt nimic. vreau multe zambete si pahare de vin. ascult o melodie iar si iar. nu mai pot sa iubesc. nu te mai vad clar, imi aluneci printre degete si te pierd de tot, la dracu !  azi am mers mult si ma doare tot trupul. iubesc chipurile alea zambitoare din parc. l-am vazut cu ea de mana. vreau o tigare si-un zambet cald. ma tot repet ?






totul sta in putina noastra, totul sta in mainile noastre. de ce am realizat atat de tarziu ? sunt atat de obosita, love, atat de obosita si imbatranita. e trist cum un copil  refuza sa se vindece, si traieste cu acelasi dor, cu aceeasi durere ce-i macina fiecare particica din el, doar ca sa stie ca dragostea lui e aici.. e mereu aici. e ceva linistitor, nu am cuvinte.  si da, viata ne-a schimbat. poate ca undeva, am ramas blocata in dupa amiaza aia innorata de primavara, dar fara sa-mi dau seama, m-am schimbat. ne-am schimbat. cui ii duc, dorul, love ? cui ? acel tu cu ochi cuminti si zambet poznas nu mai exista, ai crescut intre timp, pe nesimtite, fara ca eu sa-mi dau seama. lumea nu se opreste in loc. ce prostuta am fost.



1:39 multi imi spun ca am zambet trist si ma intreaba unde mi-e stralucirea aia din ochi, unde am pierdut-o. rad ironic. habar n-am ce sa le raspund. m-am complacut atata timp in asta.. vreau sa fug la mare. 


mi-e pofta de-o ciocolata amaruie si de-un film bun. vreau sa rad. dar mult.
azi am evadat un pic. e vraiste in cutiuta mea.

toate trec.

hai sa ne jucam.  
1:48





Niciun comentariu: