vineri, 7 noiembrie 2014

make things happen

Untitled


5:34 a.m

am crezut atâta timp că dacă scriu despre oameni pe care i-am iubit, strigându-mi dorul meu mistuitor, îi voi putea păstra mereu aici, nemuritori.. în ciuda timpului, în ciuda tuturor lucrurilor. n-am ştiut că ei se vor pierde printre rânduri şi prin toamne târzii.. şi că într-un final vor rămâne doar umbra a celor care au fost. 

am crezut că dacă voi dormi lângă ei, dacă mă vor ţine în braţele lor şi le voi putea auzi bătăile inimii, dacă mă vor ţine de mână şi mă vor strânge la piept.. clipa aceea va rămâne suspendată în eternitate. n-am ştiut că ei vor pleca, că eu voi pleca, că toţi ne cărăm.

am crezut că dacă mai am lacrimi, înseamnă că nu i-am uitat. n-am ştiut ca ei erau de mult pierduţi în uitare.. că iubirea mea era stinsă precum stelele căzătoare ce pâlpâiesc pentru o clipă.. şi care apoi se sting.. rămânând doar strălucirea în urma lor, o iluzie.. căci ele nu mai există de mult.

Untitled

am crezut că dacă voi rămâne lângă ei chiar şi atunci când mă alungă, neclintită din loc, răspunzând la răceală cu iubire, urmându-i speriată şi tăcută... ei se vor întoarce într-o zi cu privirea spre mine. n-am ştiut că oamenii care nu te iubesc, nu-ţi vor aprecia niciodată valenţele sufleteşti decât calculat, rece.. ceea ce e egal cu zero.
n-am ştiut că iubirea dintre doi oameni nu e niciodată egală.

am crezut că dacă voi purta cu mine amintirea acelei poveşti unice, neverosimile, care m-a ridicat la cer şi-apoi m-a aruncat în cel mai cumplit neant.. inima mea nu va înceta niciodată să bată. n-am ştiut că timpul ia cu el tot şi că oricât te-ai împotrivi, oricât te-ai lupta cu el, totul se va sfârşi într-o zi.

...n-am ştiut că oamenii sunt atât de trecători prin vieţile noastre.. că dispar chiar dinainte de-aţi da seama că au plecat.. definitiv din lumea ta.


Сохранённые фотографии Алексея | 116 фотографий

6 comentarii:

Anonim spunea...

Stai un pic... daca tu ai o viata mediocra de ce ma consideri pe mine mediocru? De ce crezi ca as vrea vreodata copii, o casnicie sau mai stiu eu ce baliverne sociale ce sunt la moda acum. Eu nu vreau sa am nimic de a face cu societatea in care traim. Eu vreau sa-mi traiesc viata mea. Cu sau fara o EA langa mine. Am avut impresia ca si tu vrei asta, ca vrei sa visezi, sa simti, sa zbori langa cineva. "cand esti obisnuit sa fii ranit, obisnuiesti sa ranesti. cand esti obisnuit sa primesti bine, obisnuesti sa faci la randul tau bine" - Nu e adevarat. Eu toata viata am suferit si am fost tratat cu dispret de cei din jurul meu dar ai vazut foarte bine cum pot scrie, cat suflet pun. Am invatat in timp sa imi folosesc singuratatea, tristetea si depresia pentru a ma ridica din ce in ce mai sus. Ohh si crede-ma ca mai am de urcat mult si de abia astept. Poate tu nu ai suferit destul. Poate asta e diferenta dintre noi ce nu o poti intelege, la fel cum nu ai putut intelege de ce m-am atasat asa de repede de tine. Scuza-ma, a fost greseala mea sa cred ca suntem egali in suferinta si ca am putea printr-o minune sa avem aceleasi idealuri. Nu am un fix cu gara, eu am un fix cu locurile melancolice: un drum singuratic in padure, un zid vechi jumate daramat, un far pe o faleza intr-o noapte senina, etc. Daca ne-am intalnii nu ar schimba nimic intre noi dar nu asta caut. Caut o cale din afara acestui oras, caut un motiv de bucurie, caut o persoana ce ma asteapta undeva, caut o imbratisare calda si sincera careia ii duc dorul de ani de zile. Daca ma crezi sau nu mi-e indiferent dar caut o persoana de care sa ma indragostesc complet (suflet, minte, inima, trup), o persoana langa care ma pot inalta din ce in ce mai mult si care se poate inalta si ea langa mine. Vreau sa fiu intr-o simbioza stransa cu acea persoana si sa stiu ca doar moartea ma va desparti de ea, caci eu sigur nu voi pleca de buna voie. Nu stiu cine va fi acea persoana dar de ceva vreme am inceput sa ma schimb si vad ca am luat asa de mult avant incat nimic nu ma va opri din cautarea ei. Si dupa cum ti-am mai spus: nu conteaza daca o voi intalnii in viata asta sau in urmatoarea.

Aimée spunea...

nu mai cauta. nu vei gasi nimic si vei fi dezamagit. va veni ea cand te astepti mai putin. uneori, detasarea de toate, e cea mai buna cale.

Anonim spunea...

Ohh, dar nu stii ce urmeaza in scrierile mele. Ea reprezinta mai mult decat o femeie in carne si oase. Vei vedea in timp cine este "ochi verzi". Aseara mi-am citit o mare parte din insemnarile ce le-am salvat si am putut vedea in ele cum spiritul meu a evoluat. So... voi continua sa scriu pentru ca sunt sigur ca intr-o buna zi prin el o voi intalni.

Anonim spunea...

Uita-te la "Contact and Basic Info" pe FB, Aimee. Asa am putut sa-mi dau seama ca esti tu. Si chiar daca fizic esti foarte atragatoare, tot mai mult ma intriga sufletul si mintea ta. Dar in fine... stiu, ce ai de gand sa-mi zici legat de subiectul asta asa ca nici nu te mai obosi.

Aimée spunea...

m-ai gasit pe contul de fb aimee? dar ai cautat ceva:))

Anonim spunea...

N-am cautat, doar citeam commenturi si mi-a sarit in ochi. Da, nu pot nega faptul ca sunt interesat de tine, dar asta o stii deja. Oarecum stiu raspunsul la urmatoarea intrebare dar totusi te voi intreba: Te intereseaza orice fel de aspect la mine? Sau altfel spus: Te mai intrig in vreun fel? Pentru ca mi se pare ca devi din ce in ce mai defensiva cu cat aflu mai multe despre tine. Daca nu vrei sa-mi bag nasul unde nu-mi fierbe oala, spune-mi si voi inceta. Nu vreau sa te supar. Si asa ai problemele tale cu care te confrunti in fiecare zi.