luni, 18 aprilie 2016

Mi-e dor de tine ca de-o-ncercare-a morţii.

Most times I desire to be all alone and just think. But I honestly believe if I'd ever get that chance I'd wilt away. Because I'd be so lost in thought on nothing. Be ACTIVE. Only cure for Depression.:









Hai, vino
Şi spune-mi că nu m-ai uitat.
Spune-mi că te sufocă
Liniştea ce s-a aşternut între noi.
Spune-mi că nici tu
Nu mai suporţi tăcerea asta.


Spune-mi că şi tu îmi simţi absenţa.
Povestea noastră nu s-a terminat.
Nu încă, dragul meu.


Hai, opreşte-te puţin din drum.
Şi priveşte-mă,
Sunt aici..
N-am plecat nicăieri.

Summer window gazing.:


Mă auzi?
Îmi simţi chemarea în unele nopţi?
Îmi auzi ţipătul în liniştea asta?
Sunt aici..
În primăvara asta
Lipsită de noi.

Mai stai cu mine 
La o sticlă de vin
În liniştea nopţii
Pustii fără noi.
Vorbeşte-mi despre visele tale
Şi despre primăvara
Ce s-a stins între noi.


Black & White Photography - Kiss by Cristina Sagnier:



Hai, vino
Am nevoie,
Vechi prieten,
De tine.
M-am împiedicat
Şi trebuie să vii să mă ridici.
Trebuie să vii
Să mă înveţi
Cum să trăiesc fără tine.


Bar de la croix Rouge Paris, photography by Fred De Casablanca.:


Hai, stai aici, măcar în vise.
Mi-e frig
Şi-a venit iarna peste noi.

...Vino şi arată-mi cum să continui 
fără tine.


umbrella:
.:

Niciun comentariu: