miercuri, 9 mai 2018

Chiar dacă nu-ţi va păsa, Te voi iubi şi aşa.. chiar dacă nu-ţi va păsa...


An image on imgfave


Am avut un vis ciudat. De fapt, nu vis, o trăire. Dormeam şi mă simţeam. Mă simţeam mai mult decât niciodată. Cu toate temerile, rănile şi iubirea din mine. Cu toată deznădejdea ce-mi apăsa sufletul. Trăiam totul, de undeva dintr-o conştiinţă superioară, ca şi cum aş fi desprinsă de lumea asta, de corpul meu, de toate lucrurile materiale, de toate ambiţiile şi visele, de toate nimicurile. Ca o experienţă a morţii. Îmi spuneam în vis că aşa trebuie să arate sfârşitul.
O, Doamne, câte am înţeles! Cât mi-a ţipat sufletul în singurătatea aia mută. Nu mai exista nimic decât o trăire copleşitoare. Nu a mai rămas nimic. Decât oamenii dragi. Şi o iubire sfâşietoare pentru ei care mă durea. De ce mă durea?


Foto animada



Poate că iubirea poartă întotdeauna cu ea răni. Iubirea e tot ce rămâne, la sfârşit. E tot ce suntem. Cu toate hăurile şi căderile noastre, cu toate ţipetele şi înfrângerile, cu toate spaimele. E ca o pasăre rănită, prăbuşită la pământ, care după un timp, învaţă din nou să zboare, mai puternică decât niciodată. Chiar dacă aripile ei frânte nu vor mai fi niciodată la fel.

Azi-noapte, am mai visat că îţi aud bătăile inimii. Se auzeau atât de tare! Stăteam cu urechea pe pieptul tău şi vibram odată cu cântecul acela drag.



Y❤️U are my Star ⭐️ 

Niciun comentariu: