sâmbătă, 21 august 2010

Memories



Hanna´s Mum´s, Bag from Secondhand, Skirt from asos.com, Blouse from Secondhand





Mi-e dor...Mi-e dor de cea mai frumoasa perioada din viata mea.
Charity Shop Slipknot Top, Charity Shop Shorts, Birmingham Rag Market Tights, Charity Shop Doc Martens

Iesirile in noapte de la ore. drumul spre parculet. inceput. noutate. razvan. ana emo. herastrau. barca. saruturi. imbratisari. fericire. matei pe masini, indoindu-le. foc. rasete. eu in ghiveci pusa de R. sau in cutii. baia baietilor.caramele.orele de sport la supermarket. ora de mate. emotii.tavaleli prin nisip. geaca de piele rupta. ghiozdanul ingropat in zapada. acadelele cu pepsi. denis si gasca lui.ciocolata calda. piata. forneti. indragosteli. bal. fluturasi in stomac. libertate. prima iubire. stralucire. lacrimi. durere. timiditate. bere. 45-ul. inghesuieli in 300 cu matei lipit de usa. leagane. copii. zapada. bulgareala. tipete. zambete. certuri. poze. probleme. complicatii. dureri de cap.chiuluri. sentimente. prietenie. amintiri. clasa a9-a.

Azi am fost pe acelasi drum. Parcul era plin de copii. Noapte. Noapte de vara. In loc de nisip acum este pietris. Felinarele luminau parculetul printre crengile copacilor. Ma uitam in jur si totul mi se derula in fata ca intr-un film... cu toate astea era gol. foarte gol...cumplit de gol. Ca si cand toate clipele, rasetele si tipetele noastre, au fost inghitite. pustiu.






Si stiu ca niciodata nu va mai fi la fel. Clipele se duc, si nu se mai repeta. Cu toate astea, sunt fericita.

Niciun comentariu: