luni, 2 septembrie 2013

A woman's heart is a deep ocean of secrets

Piccsy :: All Categories - Most Popular This Month

   

ai pierdut o femeie care te iubea mai presus de orice. mai presus de onoarea ei, de orgoliul ei, de timpul ei, de oameni, de umilinta care a indurat-o, de ratiune..mai presus de tot. imi pare rau ca a trebuit sa fie asa, ca am avut nevoie de aproape doi ani ca sa realizez ca e timpul sa te las. ca nu mai exista niciun drum, nicio cale sa ajung iar la tine. ca nu mai exista nimic care sa ne lege. cuvintele sunt acum in zadar, nu mai pot salva nimic, nu mai au de mult valoare, am pierdut si dreptul acesta de a-ti vorbi. nu te mai iubesc, nu stiu cand am realizat asta, nici nu mai conteaza. a venit toamna. poate ca mi-a luat atata timp pentru ca imi era frica sa nu te iubesc pe tine, nu stiam alt mod de a trai decat prin tine, prin iubirea ce ti-o purtam. nu stiam sa traiesc fara tine, macar aici in sufletul meu. nu sunt cuvinte prea mari, nu exagerez deloc. iti vorbesc sincer, deznadajduit. stiu ca a fost o nebunie, o nebunie prea mare care mi-a luat mintile, si m-a aruncat. m-a aruncat si n-am putut sa ma ridic, sa continui, nu stiam ce altceva sa fac decat sa te caut pe tine. la fiecare pas ma simteam tot mai goala, stiam ca nu e bine sa te caut, stiam ca te pierd si mai mult, dar nu ma mai puteam controla. oricum nu mai aveam nimic de pierdut. voiam doar sa te aud, sa te simt acolo, ma multumeam cu atat. stiu ca ti-am facut rau, si nu am nicio scuza pentru asta, dar cel mai mult mi-am facut mie insami. 

acum am alta viata, m-am schimbat si nu stiu cand si nu stiu de ce am ramas fixata pe tine, pe povestea noastra. poate ca-mi placea,  aducea culoare vietii mele, imi umplea singuratatea. 
te rog, iarta-ma, iarta-ma iar. iarta-ma ca n-am stiut sa traiesc fara tine. iarta-ma ca am fost atat de egoista si nebuna. n-ai inteles niciodata ce ai insemnat pentru mine. nimeni nu m-a inteles. nimeni nu te-a mai putut inlocui. vei ramane mereu cineva special oriunde m-ar duce viata. asta am realizat, pot trai fara tine, dar nu te voi putea uita niciodata.

Tus fotos y videos favoritos | Flickr


3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti un inger si n-ar trebui sa traiesti din amintiri.
Meriti Soarele si Luna pe post de bijuterii, meriti mai mult de atat, un suflet care sa te iubeasca asa cum esti tu , pentru ca esti un inger.

Aimée spunea...

nu merit. nu există acel ceva pentru mine. nu sunt făcută pentru asta. nu sunt făcută pentru o viaţă normală, placidă, monotonă, cu-n soţ care să mă înşele şi copii cărora să le dedic viaţa.

Anonim spunea...

Cum sa nu existe, exista doar ca nu iti dai tu seama pe moment :)