marți, 21 aprilie 2015

Il y a longtemps que je t'aime. Jamais je ne t'oublierai.

smoking | via Tumblr

   
 


am învăţat că numai ce-am pierdut va fi al meu pentru totdeauna.
am învăţat că nu e niciodată prea târziu să alegi o altă cale şi că nu trebuie să-ţi fie teamă să-ţi schimbi viaţa. 
am învăţat că atunci când speranţele se sting, dăinuie noaptea.
am învăţat că libertatea unui om nu vine din exterior, ci se află în interiorul lui.

am învăţat că singur eşti doar atunci când nu mai ai ce să-ţi spui ţie însuţi.
am învăţat că oricât ai fugi de amintiri, când vei închide ochii le vei simţi ca şi cum ar fi fost ieri.
am învăţat că oamenii, adesea, dispreţuiesc ce se află lângă ei şi caută ce este departe de ei.

•|•


am învăţat că mori abia atunci când nu mai ai niciun vis.
am învăţat că dacă n-ai pierdut nicicând nu ştii ce înseamnă să câştigi, dacă n-ai suferit nu ştii ce înseamnă să te bucuri.
am învăţat că drumurile lungi şi grele sunt cele care duc acasă.

am învăţat că e mai bine să crezi în mituri şi-n mistere decât să alergi după lucruri materiale, căci destinaţia finală-i moartea.
am învăţat că poţi avea dragostea doar o clipă ca mai apoi să o aştepţi toată viaţa.
am învăţat că ne dăm seama cu adevărat că iubim o fiinţă abia atunci când o pierdem.


Untitled

Niciun comentariu: