vineri, 23 iunie 2017

It's just another night And I'm staring at the moon I saw a shooting star And thought of you

I have come to drag you out of yourself and take you into my heart. I have come to bring out the beauty you never knew you had and lift you like a prayer to the sky  --Rumi
So open your eyes and see
The way our horizons meet
And all of the lights will lead

Into the night with me



În noaptea asta, mergând pe strada cu parfum de tei, am văzut o stea căzătoare. Era o lumină albastră, atât de strălucitoare şi magică încât pentru o clipă am crezut că visez. Eu mereu ratez stelele căzătoare.. Cădea trist din cerul nopţii de vară, cădea spre abis pierzându-se pentru totdeauna în neant. A dispărut atât de repede.. ca şi cum n-ar fi existat niciodată. S-a stins sub ochii mei obosiţi şi m-am oprit speriată din drum. Aş fi vrut să mă mai bucur de lumina ei măcar pentru o clipă. Dar era pierdută ca acele lucruri care strălucesc mai mult ca niciodată în căderea lor, înainte de a fi uitate. Ca şi cum n-au existat niciodată... şi le observi abia atunci când pleacă. Abia atunci le observi frumuseţea şi te opreşti din drum, admirându-le cum se sting.
M-am blocat, ştiind că trebuie să-mi pun o dorinţă. Ce ciudat. Să-ţi pui o dorinţă când o stea piere, când energia ei se stinge, când cerul devine mai întunecat şi mai trist.
M-am gândit la tine, V.



Az igazi hullócsillagok

Niciun comentariu: