marți, 14 decembrie 2010

12 decembrie

Tumblr_ld7ojlbpwi1qc6qjvo1_500_large
azi sunt fericita. am un nod in gat si fluturasii din stomac nu-mi dau pace. azi, 12 decembrie, am renuntat sa ma uit in urma. am renuntat sa ma multumesc doar cu vise. azi simt ca traiesc ce simt. 
azi las o vara plina de ploi in urma, azi ma desprind de ziua de 9 ianuarie. azi uit. caci azi e decembrie. caci azi e o noua zi si o noua sansa. 
azi imi vine sa tip si sa cant si sa dansez, caci nu stiu cum sa-mi exteriorizez altfel sentimentele. caci azi pasesc inainte de mana cu un altul. caci azi sunt mai fericita ca oricand. 





*12 decembrie 2010
[...Cafenea. era cald si respiram fumul de tigara din aer inabusit. incercam sa n-arat ce simt. tu ma priveai printre cerculetele de fum si nu intelegeai. nu intelegeai nimic, sau poate doar nu voiai. era cald si vedeam totul in ceata. aproape ca lesinasem in atmosfera inecacioasa din incapere. totul se invartea cu mine si-o moleseala imi  cuprinse tot corpul.  aproape ca amortisem pe canapea in timp ce fumam nepasator langa tine. rasetele si oamenii prea fericiti din cafenea ma enervau cumplit.


Muzica buna pe fundal .indragostiti. multe zambete. tacerea dintre noi asurzitoare. moleseala. lumina difuza. tremurul mainilor. vinul varsat. tu. sarutul. si'afara e frig. si-am plecat din cafenea de mana...]



4187872958_76c450b358_large
14 decembrie
si azi e de love. de love love love. mult love.
si tre' sa beau in cistea ei.


More tequila. More love. More anything. More is better.





*si-a venit iarna mea, si e Decembrie, si mosu' mi l-a adus mai devreme.
si ninge asa frumos..





4187872740_08fb15c3cf_large
cica.

Niciun comentariu: