luni, 27 decembrie 2010

`we are going to lose.♥

"Stii acea senzatia cand mergi pe strada, si iti vine sa cazi ? Ca in cosmaruri. Iti vine sa cazi ca e prea gol, si nu te mai tin picioarele. E necuprins, e un imens gol, si n-ai de ce sa te sprijini, esti total ametit. Treci pe langa masini si ai impresia ca mai au putin si te lovesc, ca te ia pe sus acel curent, ca n-ai putere. Aceasta cumplita senzatie o ai doar in vise. Eu am experimentat-o pe viata reala. E naucitor, delirant, trist. E foarte frig, Esti ca o frunza purtata de vant, de colo-colo. Cand erai tu, ma tineai de mana, sau erai lipit de mine, si doar cu prezenta si zambetul tau umpleai acel gol. Si era iar cald, linistitor. Era pace, era siguranta, era colorat.
    28 mai 2010






 you want my heart ?
take it.

Zambetele de décor.
parfum de liliac.
oftat adanc.
ochi de sticla.
trandafir rosu.
aberatii pe hartie.
un cica te iubesc.
inimi de hartie.





as putea scrie aici multe cuvinte, multe sentimente ce m-au incercat, as putea descrie poate intreaga noastra poveste, dar e tarziu, si cuvintele nu-si mai au de mult rostul.  sunt o copila proasta, cu cutiuta ticaitoare stricata, ce inca scrie.
am fost patetica. lasa. ingrozitoare. jalnica.
mi-e dor stupid.  continui sa-mi chinui sinele cu amintiri pierdute. am incercat sa plec, sa fug de mine si de amintirile alea, am incercat sa merg mereu inainte, fara sa ma uit inapoi, am incercat sa ma indragostesc, sa-mi spun absurd ca totul e bine, am incercat sa inlocuiesc un oarecare cu tine, si stiu. stiu cat de absurda am fost.
 si stiu ca nu mai e o chestiune de timp. " il uiti, maria, il uiti, lasa timpul..."
au trecut aproape noua luni, noua luni, love, noua luni. cat ar sta un bebelus in pantecul mamei. noua luni de durere, dor, disperare, chin. am obosit.
a ramas aici. aici. in inima mea ce abia mai bate. poate ca singura am facut sa fie asa, poate ca m-am incapatanat atat de mult sa te pastrez aici, incat am reusit. am reusit pe bune.


`just stay there and watch me die.


 si e o prostie. si e absurd. si devine enervant.  mi'am zis de atatea ori c-am sa pastrez clipele alea in inima mea mereu, fara suspine si regrete, cu-n zambet colorat pe buze. dar nu, nu merge asa. viata nu e asa.
abia ca-mi mai tin ochii deschisi.

as vrea sa cred ca si tie iti pasa la fel de mult, dar stiu ca nu-ti mai pasa, aproape deloc. poate ca nici nu te mai gandesti la mine din cand in cand. poate poate... in timp ce eu stau aici si ma complac in aceeasi drama de atata vreme. te mai vad o data la trei luni, dar nu mai las pe nimeni sa se apropie de inima mea, si simt ca nu mai pot sa iubesc. ca nu mai vreau. ca mi-ai pus capac.
si-n timp ce-l sarutam pe el, mi-ai venit tu in minte, si-n clipa aia te-am urat, si m-am urat.
 nu crezi ca e vremea sa pleci ?

3:32 am.

si am pofta de'o bere rece, si de prietenii mei. si sa dansezzz sa dansez si sa cant pana dimineata, si sa uit de tot de tine.
si sa ma ia el in brate si sa zambesc tamp. pe bune.


ăă.
la dracu. 


in seara asta mi s-a pus un nod in gat si-am simtit nevoia sa urlu.
de ce la tv  se mai dau cateodata melodii triste ?
totul a inceput sa se invarte stupid cu mine si inima mea  a inceput sa bata de nebuna. o auzeam parca. si zambetul ala imi aparea insistent in fata, oricat incercam eu sa-l alung. 


voiam sa tip, dar nu stiam cum. am vrut sa ma arunc pe jos cum obisnuiam sa fac alte dati, dar m-am controlat. acum stiu sa ma controlez, stiu sa ma stapenesc, da. chiar si atunci cand el e langa mine. stiu chiar si sa zambesc.  convingator.

timpul m-a invatat asta. dar n-a stiut sa mi te alunge.  nici macar un pic. al dracu timp.





 .uneori am momente cand ma simt fericita. pe bune. poate ma mint frumos.
si da, stiu ca fericirea e doar o iluzie de atins. 








am obosit si-am mai spus-o. nu te mai vreau si nu l-as lasa pe el pentru tine. poate sunt cinica, poate ma mint. nici nu mai stiu.

ma simt singura intr-o multime de oameni,  si nu e doar un cliseu. mai e un pic si vom trece intr-un alt an.  si nu v-a mai fi nimic din ce a fost, caci anul in care te'am avut se duce.
poate am luat-o razna, dar spune-mi, n-ai simtit niciodata durerea aia ?






*hai zambeste si taci.

si acum sunt perfecta.



Niciun comentariu: