vineri, 24 decembrie 2010

* Enough is enough.

Mums ! Jacket, H&M Shorts

`cine ti-a spus tie ca visele pot deveni realitate, te-a mintit. pot fi, cel mult, doar o iluzie.



.luminite. agitatie. vitrine impodobite. cumparaturi. oameni veseli. caciulile noastre roz. miros de portocale. biletelul ala de la colindatorii de pe strada. haine pufoase. nenea care ne-a dat folia pentru impachetat codouri si ne-a urat craciun fericit. rasetele noastre. dorul de el. ciocolata calda. pomul cu cadouri sub el. mirosul de cozonac si sarmale din casa. mami zambitoare. colinde. reclamele de craciun. caldura oamenilor. luminitele de pe geamul camerei mele. mosu'.

in fiecare an e la fel, si totusi altfel. in fiecare an sunt cuprinsa de emotia si caldura spiritului de craciun, in fiecare an sunt nostalgica si-i scriu mosului, in fiecare an incerc sa fiu mai buna de sarbatori.
dar anul asta n-am mai fost cu colindu' , n-am mai mancat pe drum covrigi si portocale si nici nu s-a mai difuzat titanic. anul asta n-au mai venit colindatorii la noi acasa si nici n-am mai asistat la impodobirea bradului. 
anul asta am mancat toate bomboanele pentru pom si nu i-am mai scris mosului, pentru ca n-am mai stiut ce sa-i scriu. pentru ca n-am mai stiut ce vreau. il las pe el sa hotarasca in locul meu ce-i mai bine pentru mine.

pentru ca  aici vine vorba aia cu: " ai grija ce vrei pentru ca s-ar putea sa se indeplineasca."






traiesc cu aceeasi imagine in fata mea ce ma sacaie si nu ma lasa sa respir.  ori eu, uitandu`ma pierduta la el, in bratele alteia, ori  el, uitandu`se la mine in bratele unui oarecare. 
am obosit, love. am obosit rau de tot.
Tumblr_ldxb83uemz1qzilpso1_500_large
Tumblr_ldiwjpdwvu1qafc06o1_500_large

`stii ca vine ianuarie ?
`uau, cum ai descoperit ?
`...
`si ? ce-i in ianuarie ?
`nimic. ai dreptate.
`9 ianuarie ?
`vezi ca stii.









am avut un an plin. plin de  dezamagiri. lacrimi. frustrare. bucurii. iubire. leneveala. cuvinte alterate. noutate. nostalgie. prietenii pierdute. despartiri. dor. depresii. zambete de decor. chiuluri. note proaste. baluri. cantece. amintiri. cafenele. intalniri. drame. emotii. temeri. rutina. scarba. ignoranta. lasitate. crize de ras. revelatii. literatura. minciuna. adevar. sentimente. retineri. amintiri. deznadejde. strangeri de mana. 


in noaptea de revelion sunt gata sa-l las in urma. sa nu ma mai uit inapoi si sa zambesc pe bune, fara regrete, fara zambete prefacute, fara blog si doruri, fara lacrimi. si-ti jur ca n-am sa-mi mai fie dor de tine. nici macar un pic. o sa-l tin strans pe el in brate si-am sa ma uit inainte, mereu inainte. am sa inchid ochii si n-am sa-ti mai rostesc numele in gand. nici n-am sa ma mai intristez prosteste gandindu-ma cum ar sa fi  aici. 






in noaptea de revelion las zambetul ala, trandafirul, 9, aprilie, iarna trecuta, hanoracul bleu, dorul, jurnalele, aimee, ianuarie. totul ! totul. 
5275896344_f24059aa24_large
pentru ca s-a terminat, si acum pe bune. e Craciunul din nou si abia ca-ti mai stiu zambetul. s-au cufundat toate incet incet,  intr-o ceata profunda si abia ca le mai vad. incerc cu disperare sa le vad limpede, dar doar le mai simt, din cand in cand.
si poate ca asa e viata, love, toate trec. si oricat am incerca noi sa le pastram vii, ele tot se duc intr-o cutiuta cu amintiri prafuita, si se duc se tot duc pana la fund, oricat am incerca noi sa le cautam.

nu stiu de ce continui sa merg pe acelasi drum. nu stiu de ce nu renunt o data, la amintirea aia cu noi doi indragostiti si mult soare. nu stiu de ce tac si inghit in sec. nu stiu de ce mi-e dor de vara, cand mi-e atat de draga iarna.  probabil o sa mai iubesc candva, cand n-am sa mai astept, cand am sa uit de tot de cuvantul asta. am incredere in acel el..ca o sa ma invete sa zambesc din nou. o sa ma invete ca uneori tacerea sau un zambet sunt mai bune decat orice cuvant. ca o imbratisare face mai mult decat o mie de cuvinte, ca uneori un sarut pe obraz e mai dulce decat orice french kiss.

si-as vrea sa dorm mult, da' mult. am ramas aici. remember ?
uneori am momente in care imi vine sa tip, sa plang in hohote, sa ma exteriorizez, dar nu mai stiu cum, caci lacrimile mi s-au uscat de mult pe obraji.

si nu ma mai tem de iarna. sunt de mana cu doi ochi caprui, si zambet colorat, cum imi place sa zic. 
si-mi aranjeaza fularul si ma saruta pe obraz, asa cum mi-am dorit, si nu-mi mai tre' nimic. pe bune !

la dracu.




e tarziu. si scriu prost. aberez. e ajun si mi-e cald.  mi-e dor si nu prea. mi'e sete si lacrimile mi s-au uscat. cutiuta mea ticaitoare se aude incet, obosit.


`ce vrei sa-ti aduca mosu' ?
`eh...:-j
`spune-mi ! vorbesc eu cu el.
`pe cineva..:-j
`atunci sigur n-o sa incapa in sac.




trebuie sa privesc inainte, mereu inainte. sa nu-mi mai las lacrimile pe niste scari de piatra, printre fum, sa zambesc din inima si sa nu-mi mai permit luxul sa fiu rea. 
azi am chef sa port hanoracul verde cu buline si caciula roz pufoasa. sa beau ciocolata calda cu rom uitandu-ma pe fereastra la stele ? si sa desenez pe geamurile aburite. 
azi am chef sa ma uit la singur acasa 1,2,3 si sa mananc ciocolata, sau biscuiti cu scortisoara, si sa beau multa cola. 
asa simt ca e iarna. 












*  `nu poti sa iti dai seama cat de repede poti uita o persoana daca vrei
hai gata cu discutiile siropoase.
 e craciunul maine . suntem mai mari cu un an decat anul trecut !

huh, te uit, love. te uit.
 promit.



                                           ...........................
















dear 2011 i m not gonn believe you anymore if you tell me it s gonna be okay




















                                                                                                    it's time to take a risk, baby.

Niciun comentariu: