joi, 30 decembrie 2010

self-inflicted wounds

Goodbye Drama.
Hello. I don't give a fuck !!!!






 *Simt cum totul incepe sa ia sfarsit. pe bune.
 zilele care trec fara tine, incep sa stinga totul. nu ne mai leaga nimic, iar amintirile incep sa se cufunde  in ceata.  incep sa innebunesc poate, dar nu mai am putere sa continui.
a fost o prostie din partea mea sa refuz sa mi te alung si sa prelungesc durerea aia care acum a devenit insuportabila. simt ca nu mai e vorba de iubire, ci doar de resentimente si amintiri sterse. m-am incapatanat atat sa nu te uit incat uite-ma cum am ajuns astazi. cu rimelul scurs, cu parul ciufulit si ochii goi, tavalindu-ma pe jos, nestiind ce sa fac altceva ca sa  ma eliberez . 
si azi iar am auzit melodia aia care mi-a intrat direct in suflet. n-am stiut ce sa fac asa ca l-am luat pe el in brate, si am ramas asa minute intregi, fara sa respir.
incet incet incep sa uit datele importante, iar amintirile cu tine sunt prea sterse ca sa mai aibe vreun impact urias asupra-mi. vorbele alea sictirite si reci nu ma mai dor, poate ca m-am obisnuit cu ele. trandafirul e aruncat de mult, iar prin vise imi mai apari din cand in cand, foarte rar.  parfumul tau nu mi-l mai amintesc. 


simt incet incet cum ni se scurge timpul. povestea noastra e de mult sfarsita, doar ca m-am incapatant eu s-o prelungesc. a fost o prostie din partea-mi, dar poate ca asta m-a ajutat sa realizez unele lucruri. cica ?


azi am auzit pe cineva ca spunea ca el  sufera o perioada, da' ii trece pentru ca nu e batut in cap sa-si faca rau singur. exact asa a spus, si mi-a fost de ajuns sa realizez. ironic si absurd. oare trebuia sa astept noua luni ca sa aud cuvintele astea intamplator, si sa se schimbe tot, intr-o clipa ? [9 luni, love, 9, ce ironic ! ce stupid. 9 !.]
. poate ca asa a fost sa fie. 


esti pe punctul de  a deveni o alta persoana din multime, cu nimic speciala.


`nu te ajuta cu nimic cuvintele. oricum, chiar daca te mai iubesc, chiar daca nu, nu mai inseamna nimic. putem sa ne iubim, degeaba. e prea tarziu.` mi-au rasunat nopti si zile intregi ca un ecou, sfasietor, imposibil de explicat. poate ca n-am sa le uit niciodata. ` putem sa ne iubim, degeaba e prea tarziu ! chiar daca te mai iubesc, chiar daca nu, nu mai inseamna nimic !`



trebuie sa invat sa uit. m-au dezamagit prea multe persoane ca sa mai pot fi cea de atunci. nu stiu cum au facut, dar au reusit. si nu, nu le port pica.
am un gust amar.
poate ca resping pe oricine incearca sa se apropie de sufletul meu, poate ca refuz cu indarjire sa mai pot iubi si fug atunci cand se apropie cineva de mine mai mult. mi-e frica sa-mi arat sentimentele, mi-e frica, la dracu !



si nu-si mai au rost randurile. ramai cu B. a ta, "genul tau". [ hăă ??cam multe genuri ai] iubeste-o, iubeste-o cat n-ai putut pe mine. si poate ca ea te va face fericit, asa cum eu n-am reusit niciodata. ea e frumoasa. are ochii albastrii si parul lung si roscat.  ea se vopseste in cap si stie sa intre in suflet. 
si daca ea stie sa te alinte si sa-ti spuna cuvinte frumoase, eu nu stiu decat sa-ti dau o imbratisare in locul cuvintelor. si daca ea stie cum sa se poarte, eu n-am stiut niciodata.

am sa te pastrez in cutiuta mea cu amintiri, si-am s-o mai deschid din cand in cand, atunci cand va fi cazul.
am vrut sa-ti daruiesc un cadou de ziua ta, dar n-ai venit... la dracu ! era doar o imbratisare. nimic mai mult.
sunt un copil prost, asa-i ?



mereu mi-am dorit sa fi fericit, chiar daca nu ma crezi. poate ca suna patetic, fumat, uzat...
ma tem ca e ultima oara cand scriu despre noi.
*azi ma comport ca un copil. azi nu mai am vise. azi nu mai am rabdare. azi sunt incapatanata. azi vreau sa impart zambete. azi nu ma mai doare. azi l-am dezamagit. azi am baut o bere. azi sunt euforica. azi nu-mi mai e dor. azi nu mai iubesc pe nimeni. azi am dat cu scrum pe mine. azi am avut toanele mele. azi era sa adorm in bratele lui. azi mi-a venit sa fug de orice gand cu tine. azi am mancat inghetata. azi am vorbit cu-n necunoscut. azi m-am dat cu ruj rosu. azi mi-a fost frig. azi am tipat. azi i-am fumat tigarile. azi am zambit pe bune. azi mi-am dorit sa te uit. azi nu imi mai pasa. azi am cantat pe strada. azi am fost rea. azi era sa cad pe gheata. azi m-am plictisit de cuvantul iubire. azi am fost obosita.




A:  `lasa-ma sa-l astept mereu, sa-l caut, sa ma consum, pana la epuizare, pana n-am sa mai pot. :)
Goodbye Drama .
Hello To I don't Give a fuck !












* life is about trusting our feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories and learning from the past.




3 comentarii:

the.cuki spunea...

De ce traiesti numai in trecut? De ce nu iti hranesti melancolia cu altceva decat amintiri cu El? Am vazut ca poti fi si optimista, dar nu vad asta printre postarile tale. Ai incercat vreodata sa te detasezi de tot ce e bun si sa privesti cum se poate duce viata de rapa? Cred ca nu, insa asta imi pare primul pas. 'Mai bun nu se poate', ba sa stii ca se poate, dar amintirile iti cam limiteaza fericirea. Deschide ochii :P

the.cuki spunea...

Apropo, ziceam ca adorm si yo mai devreme azi'noapte, dar am inceput sa citesc de pe aici, si ziceam 'ultima postare', iar cand terminam ziceam 'doar o propozitie din urmatoarea' si am tot zis asta timp de vreo 6h, cand am adormit cu telefonul in mana... xD

Aimée spunea...

lol acum am vazut comurile :))


ai atata dreptate ! faptul ca ma incapatanez sa-l pastrez mereu aici nu ma lasa sa traiesc. cred ca am uitat ce inseamna cuvantul asta.