miercuri, 17 august 2011

today, you.. inspired me

300064_2318184631037_1142143139_32860525_2382971_n_large
 
  

 


Iubesc ploaia.
nu e frig, dar totusi tremuri.
nu-l voi uita niciodata. Nu stiu cum am reusit, dar e vina mea.
...eu am vrut sa fie asa.
...nu o sa fii niciodata singurul pentru ea.
nu stiu unde te-am pierdut in acea seara, dar sper sa te regasesc intr-o zi, intr-o dimineata ca aia cand am plecat.
esti cea mai adorabila chestie care mi s-a intamplat.
o ceasca de cafea. aroma unei tigari si ploaia.
cand tu esti totul mie nu-mi ramane nimic...
romanul de pe noptiera inca necitit
te iubesc ? ...de parca ar mai conta.
de multa vreme nu doar ca nu mai scriu. dar nici nu mai exist.
e un joc
...
poate sa-l castige cu ochii inchisi.
abia ca mai pot sa visez. strazile imi par doar strazi acum. e totul searbad. gri.
Alt cosmar.
Ma pierd in multime neobservata, inerta, linistita.
de multa vreme nu mai sunt eu.
Odata ce ei te vor, sentimentele se schimba.
lipsesc astazi din casa pasii lui marunti, lipseste si faptul de a nu stii unde a disparut el, el si tot ceea ce reusea prezenta lui sa faca
...mai vreau o inghetata de pepene galben.
un pic de soare. briza marii. cativa copaci in departare. dorinta de a fii fericita. tristetea de a vedea zilele trecand.
de ce am senzatia ca maine voi avea o alta durere de cap?
ma tem, iubirea mea, ca ai devenit numai un dor al meu.
iubesc sa te tachinez.
simt c-a venit toamna.
doi copii, care invata ce este iubirea.
frunzele uscate si mirosul de ploaie ma pierd in toamna. 
Mi-e frica... de ce ai plecat ?
Eu mint,iar tu ma crezi.
cine esti tu ? nu te stiu inca, dar te simt deja in sufletul meu. 
De ce ai distrus totul?
niciodata nu am stiut ce simteam.
Le-ai aruncat pe toate departe, asa ca ...
eu insami m-am inlocuit cu visele mele.
Vreau sa nu se mai termine ciocolata asta.
As vrea sa am curajul  de a-ti spune tot ce simt si sa nu-mi pese de nimic.
tot ce as vrea e sa stau undeva la munte c-o tigara in mana si-o companie buna, pana dimineata. Si-o tequila si multe stele deasupra.
Ce ar trebui sa fac cand cea mai buna parte din mine ai fost mereu tu?
sa fugi undeva, departe de realitatea de aici. as vrea sa plec.
eu nu as fi facut niciodata la fel
Tumblr_lpoan6rsca1qeuh91o1_500_large
splendoarea unui apus de soare ma intristeaza, cu toata frumusetea lui.
Cateodata, cel mai bun antidot este sa gusti o inghititura din otrava care te-a ucis.
De ce nu m-ai oprit cand am plecat ? ar fi putut fi totul altfel.
hai sa fugim la mare si sa bem, sa bem pana vom uita de tot.
...nu stiu, vedem, alta data.
 tu nu existi, cu adevarat, decat in dimineata aia care nici nu mai sunt sigura daca a existat.
trebuia sa ma dezamagesti?
esti melodramatica.
Tumblr_lq1ovijqv01qh5q5qo1_500_large

hai sa uitam de prostii de genul si sa dansam in ploaie, chiar acum !
cand te am vazut prima oara erai chiar langa mine,  la masa, in stanga mea  si nu stiam..
dar de-as fi stiut ?
M-ai invatat sa cred in dragoste la prima vedere.
uneori imi place sa cred ca te gandesti din cand in cand la mine.


o sa te duci acasa. o sa dai drumul la televizor.
o sa te plictisesti.
o sa dai drumul la calculator. o sa te uiti peste proiectele tale.
o sa te plictisesti.
o sa intri pe internet.
o sa te plictisesti.
si o sa te gandesti la mine.


...sau poate esti doar un dor ce-mi apartine, trup al absentei, prezenta a distantei.



Aimeé

 multumiri lui  Dolly & Lolita.


Tumblr_lopsgtleo11qffhrpo1_500_large

Niciun comentariu: