duminică, 11 septembrie 2011

.....

...nu ma tem nici de zambetul tau, deci nu ma tem de nimic.






 


11296808_large
o dimineata insorita de toamna. aerul tare intra pe geamul intredeschis din odaie. miroase a pamant ud. a frunze uscate. a ploaie. perdeaua cu imprimeuri florale e fluturata din cand in cand de vant.  razele soarelui intra lenes in camera.. 
imi aprind o tigara si stau neclintita pe parvaz. il caut din priviri. 
il privesc tacut printre cerculetele de fum cum doarme cuminte, supus, ca un copil. ii studiez fiecare aspect, fiecare detaliu. imi place ca-n clipe ca astea il simt mai al meu ca niciodata.


privesc spre munti. freamatul brazilor si a raului de langa casuta noastra, ma cufunda intr-o fictiune muzicala, intr-un abis infinit, intr-un haos ascuns al celor mai adanci locuri ale fiintei mele. ma ghemuiesc tremurand si ma clatin usor. un vis indepartat se incapataneaza sa-mi saboteze fiinta. incerc sa-l alung, dar nu pot evada din mine. ma cuprinde o sete sfasietoare de a ma arunca pe podea.


cat am stat langa geam nu-mi amintesc. timpul nu mai avea masura.  voiam sa ajung la el, sa-l simt, sa-l cuprind, sa-l percep, dar zidul era de netrecut.






sunt ceea ce-i dincolo de fereastra odaii tale: departarea.
Amvdqf_large




mi-e sufletul strapuns de mii de ghimpi ascutiti, si nodul asta infect din gat ma lasa fara aer. chipul mi-e  naucit, pare c-a trait doua vieti. copilaria imi pare doar un vis indepartat. schitez un zambet fals si tu ma crezi. aleg sa te mint ca intotdeauna. ma agat neindemanatic de tine, precum o muribunda, si-mi lipesc obrajii neinsufletiti de gatul tau. sunt lipsita de viata si de stralucire. ma uit uneori spre geam privind spre nimic, am gura intredeschisa si ma privesti nedumerit. ochii mei sunt terni, fazi, obositi. nu poti citi nimic prin ei. respir greoi si-ti simt suflul rece in urechi. plazmuiesc un suras stins. ma rasucesc in jurul tau ca un copil si-mi caut locul cel mai aproape de sufletul tau, de ..acasa. vreau sa te respir. sa te patrund cu ochii, sa-ti strapung marea din priviri si-n final sa-ti ajung in suflet. sa raman doar eu. dar ma tem ca esti doar o iluzie efemera. ca maine ma voi trezi si tu vei fi disparut.


imi place sa simt ca ma privesti cand eu ma uit in alta parte. cred ca dimineata asta, timpul asta petrecut impreuna, iubitule, e doar un vis in care suntem, stii ? e ca si cum timpul nostru impreuna este doar al nostru, este propria noastra creatie. eu sunt in visul tau, tu in al meu. si ca maine se va termina totul.




hai inapoi. o clipa. potoleste-mi setea si spulbera-mi dorul asta stupid.
Tumblr_lr2wc5tlif1qklj1bo1_500_large




...sunt cea mai mica fata a lumii intre randunelele ei, fiindca ma infasor in intregul ei necunoscut. privirea ta nu ma va gasi nicaieri.




Tumblr_lf8x62o4ee1qf43q1o1_500_large


amintirea ta nu are cum sa ma afle.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu cum îi. :-<
>:D<

Alexandra spunea...

Felicitari din nou.. :-< ..

Aimée spunea...

multumesc :">:*