marți, 31 decembrie 2013

Goodbye, 2013

<3 | random ★

e ultima zi din an. m-am săturat să aud toate clişeele că noul an va fi mai bun, mai frumos, că poate îmi voi realiza visele. că de mâine va fi mai bine. e o minciună. m-am săturat să mă mint singură. şi am un sentiment de înfrigurare şi nelinişte pe care mereu l-am avut în noaptea dintre ani.
oricum va fi, în seara asta voi lăsa toate visele abandonate şi dezamăgirile din vechiul an. toate nopţile nedormite şi aşteptările în van. căci anul trecut, noaptea dintre ani m-a surprins plângând, şi aşa a fost tot anul. plin de renunţări. dar şi de învăţături. plin de speranţe deşarte. cu eforturi fizice să nu plâng. să nu mă prăbuşesc pe jos.  prietenii false. oameni pe care i-am pierdut. singurătate. decăderi. înstrăinare. multă scârbă şi ură. 


în seara asta, mă voi face frumoasă şi-mi voi afişa acelaşi zâmbet tâmp şi rece din colţul gurii. printre fum şi oameni fericiţi şi străini de mine. încercând să par puternică şi arogantă. şi mă voi uita la artificii, care mă sperie, dar care mereu au venit cu speranţe şi vise noi. în seara asta, te voi lăsa în urmă, şi nu-mi va mai fi dor de tine. pentru că nu meriţi. căci am realizat, mi-am pierdut încă un an aşteptând pe cineva care nu dă doi lei pe mine. voi lăsa toţi oamenii care au plecat de lângă mine şi pe cei care i-am aşteptat zi de zi, irosindu-mă. pe toţi cei care nici măcar n-au făcut un efort să-mi răspundă şi m-au lăsat cu telefonul în mână, aşteptând nimic. şi îi voi păstra doar pe cei care au rămas lângă mine, la greu.

nu e o glumă, nu e un clişeu, nu e încă o amăgire. ultimele ore din an, vor pleca o dată cu durerile şi renunţările mele. cu naivităţile mele. cu visele mele ratate. vor pleca, o dată cu mine, cu vechea eu.

Niciun comentariu: