duminică, 8 iunie 2014

my first mistake was loving you





 


 
te-am ascuns atât de bine undeva în sufletul meu, încât te-am pierdut. te-am pierdut, dragul meu, undeva pe drum şi nu ştiu unde să te găsesc. m-am trezit într-o dimineaţă şi nu ţi-am mai simţit prezenţa.
sunetul vocii tale nu-mi mai răsună cunoscut. parfumul tău nu-l mai ştiu. trăsăturile chipului sunt vagi, timpul le-a şters. nu-ţi mai recunosc paşii, privirea ta e ştearsă, incoloră, pierdută în mulţime. 

.. acum deschid geamul dimineaţa, respir aerul curat de iunie şi-mi beau cafeaua amară fără să mă mai gândesc la tine. acum  mă uit la stele fără să mă mai întreb unde eşti. acum dorm fără vise. îţi vine să crezi? ai dăinuit atâta vreme în inima mea încât nu credeam că vei mai pleca vreodată. nu ştiam cum să fiu fără tine. sunt mai goală acum, dar măcar nu mă mai sfâşie niciun dor.
ai plecat, iubitule, ai plecat pentru totdeauna din sufletul meu.




Niciun comentariu: