joi, 25 ianuarie 2018

Pierdută îți sunt de când te-am regăsit în amintirile mele, căci sunt cea mai mică stea de pe cerul vieții tale

Jesus é o protagonista de toda a existência - STEFANY


Mi-e sete. Aș vrea puțină apă, să-mi potolesc inima arsă și setea asta cumplită de tine. Un minut aș vrea să gust cu voluptate din neliniștea unei vieți pe care tu o sădești în mine, și să îmi răcoresc sufletul. E prea multă secetă în deșertul prin care rătăcesc, strigând necontenit după tine.
Ne desparte viața. Ne despart oamenii, personalitățile noastre și destinul. Și asta e bine, chiar dacă doare acum.
Hai să-ți spun ceva. 
Ești doar un miraj din deșertul în care umblu prin mine. Nici măcar nu exiști, iubitul meu. Mi-ai fost doar un vis din zări îndepărtate, de care aveam atâta nevoie pentru a mă simți vie...
Ești pauza din șirul zilelor care mă apasă, îmi ești refugiu pe timp de frică. Îmi ești pătura cu care mă învelesc când sunt cuprinsă de angoasă, îmi ești muson pe timp de noapte în largurile reci ale unui ocean de trăiri. Prin tine învăț să prețuiesc calmul mării ce îmi bate în geam în zorii zilei. 

Când vine iarna, tu ești insula mea însorită și pustie. Îmi ești păcat și întuneric, îmi ești plăcere și pierdere de sine... Tu ești uitarea mea în monotonia dintr-o primărie prăfuită. Ești cântecul pe care-l aud din senin și pe care nu-l mai pot uita. Când vreau să fug și să mă uit, când vreau să nu mai știu cum este viața, tu ești răspunsul meu.

Tu ești răspunsul meu din clipa asta irepetabilă a vieții mele...
Dar nu ești iubirea.

Îmi ești lecția neînvățată, îmi ești strigăt fără de ecou...
Ești capacitatea mea de a visa și tot ce urăsc în mine.

Te voi pierde într-o zi, dar știu că tot ce ne-a atins cândva sufletul rămâne undeva, chiar dacă nu ne mai putem întoarce. "Acum" dintr-o clipă magică dăinuie pentru totdeauna, suspendat-n trecut și-n amintiri tot mai vagi.

Tu nu exiști. Degeaba strig. 
Putem să ne întâlnim chiar acum. Să ne vorbim, să ne atingem, să ne cunoaștem, să ardem și să ne abandonăm nebuniei. Nu mă vei auzi. Nu mă vei vedea. Nu te voi afla.
Pierdută îți sunt de când te-am regăsit în amintirile mele, căci 
sunt cea mai mică stea de pe cerul vieții tale.





Niciun comentariu: