marți, 25 ianuarie 2011

*you can die in front of me, and I won't even notice.

cerensek:

beautiful


si pot sa tip cat pot de tare ! fara ca nimeni sa se intoarca.
si pot sa zambesc tampit si sa pretind ca nu se intampla nimic cu mine, si pot sa mai cer o tigara cu ranjetul meu tamp, nimeni nu se va intoarce, sau daca se va intoarce o va face in sila. poftim.
si pot sa beau o bere si sa rad zgomotos, nimanui nu-i va pasa de copilul ala prost care incearca sa se ridice.
am obosit.
 mi-e sila de tot, m-au dezamagit toti, si m-am dezamagit si eu. m-au obosit toate acele fetze straine, reci, false si egoiste de langa mine. 
lumea e o intreaga farsa, am obosit, pe bune. 
mi-e rau de lume. vad numai masti in jurul meu si nu mai am putere sa le dau la o parte. 
am crezut ca pot sa fiu mereu copil, sa visez si sa fiu mereu bun. mereu inocent. mereu naiv. mereu cinstit. dar lumea nu e asa. viata nu e asa. e prea rece si mi s-a facut frig.
am crezut ca ma pot pierde in bratele unui el, am crezut pentru o clipa ca iubirea e usoara, ca ma pot crede in acel cineva, salvatorul meu. m-am inselat. 
am crezut pentru o clipa totul trece si nu lasa urme, ca poti uita daca plangi, ca lacrimile se termina, si apoi te faci bine... n-a fost asa.
am crezut in vorbe si-n promisiuni aruncate la nimereala. 
am crezut ca acele clipe magice nu au cum sa se uite ! caci sunt imposibil de uitat. dar nu. viata nu e asa. 
azi poti fi totul pentru o persoana.. maine, maine s-ar putea sa devi doar un chip sters in marea multime si atat !




* voiam doar o vorba buna, un compliment, o apreciere, un zambet cald sau o imbratisare sincera...
 
 azi nu mai vreau. azi vreau sa uit de mine si de toti, vreau sa ma pierd undeva in lume, sa ma fac mica mica mica si sa dispar.
la dracu.















Un comentariu:

Unknown spunea...

frumos .. dar totusi trist .