vineri, 18 februarie 2011

*you'll know why i had to disappear forever.

fuckyeahrussianmodels:

Vitalina Sidorkina
feat
enya - sweet november

Asculta mai multe audio diverse
vreau sa ploua.
prefer un soare cu dinti.
mirosul de tutun imi aminteste de el.
in acea clipa erai copilul pe care l-as fi putut iubi mereu.
e stupid cum oamenii pleaca si nu se mai intorc.
as vrea sa-mi spuna ca ma iubeste.
mi-e dor de serile caldute de vara.
erau perfecte. soarele sfarsea ziua intr-o atmosfera unica.
vreau sa dansez, chiar nu-mi pasa.
ador sa ma privesti printre fumul  de tigare cu privirea aia de heartbreaker.
atunci voi insista cu asta spre a-ti vedea reactia finala; apusul soarelui de mai ne poate fi martor.
cand te vad cu ea pe strada ma sting incet.
...si mi-e dor nu de tine, ci de noi, am noduri in stomac cand vorbesc cu tine, nu stiu ce-i cu mine 
maine te vei trezi si vei uita tot.
o iubesti ?
o iubesc mult.
nu ma pricep la cuvinte, prefer sa-ti dau o imbratisare.
de un sfert de ora privesc geamul de la balcon gandindu-ma ca mai am 7 tigari
ia-ma in brate.
ziua aia cu mult soare , prima privire, primul zambet, primul trandafir, totul va ramane intiparit in mintea mea.
pot sa deschid o bere chiar acum.
 e stupid.. te vreau, dar nu stiu ce pot face pentru a te avea.
vreau sa luam primul tren si sa fugim la mare. 
n-am nevoie decat de-un pachet de dunhill albastru si niste feţe zambitoare.
si de-o noapte pe plaja.
vreau sa dansez, sa dansez si sa ma fac praf.
hai sa fim copii din nou. fara doruri si prostii dinastea.
vreau sa-ti mai vad privirea aia tipica... si indescifrabila.
ti-am frant inima.
n-ai cum.
o inima franta nu mai poate fi franta..
ma doare capul ingrozitor si simt nevoia sa iubesc un zambet.
cutiuta ticaitoare abia mai bate.
de ce esti asa trista ?
e doar viata.
vreau o tigare.
uneori e mai bine sa fii singur.
ce vrei sa spui cu asta?
nimeni nu te poate rani.
mi-e dor de-un octombrie insorit.
zi ceva, orice.
am aflat un lucru de cand sunt cu tine. nu exista iubirea.
tot ce vreau e sa citesc un roman bun si sa stau sub plapuma portocalie.
ma indragostesc numai de persoane nepotrivite. sunt un copil prost.
am inceput sa plang involuntar
9..
azi vreau doar sa plec.. undeva, departe. sa nu mai stie nimeni de mine.
sa nu-ti pierzi zambetul ala..
mi-e pofta de-o inghetata de pepene verde, da' ma doare gatu'.
nu mai sunt copila aia cu geaca rupta la umarul stang si zambet tamp.
cum te simti ?
pendulez intre o stare de perfecta buna dispozitie si de co-creatie cu universul 
ma tem ca focul ala launtric s-a stins.
si am nevoie de-o doza de cola.
ma simt obosita.
toata lumea in jurul meu e fericita. mi-e ciuda pe indragostiti.
dar azi lasa-ma sa-mi fie dor. macar un pic.
sa nu ma uiti.

`dar imi  lipsesti, idiot
    

                                                               Multumiri lui  Dolly, Vlad si Radu.

1:19 am
`nu stiu ce-i cu mine. a trecut aproape un an, love, si eu inca nu ti-am uitat zambetul ala strengar de copil . a trecut un an si eu inca ma aflu aici, stupid, cu zambetul meu tamp. cu parul ciufulit si mers aiurea, incercand sa nu-mi pese. si-n clipa aia stateam pe banca noastra scorojita de timp, cu nasul in esarfa, cu ochii inchisi, cu rasuflarea sacadata. imagini imi apareau in minte, fara sa le pot controla. imagini nesemnificative, banale, dar atat de adorate de mine, caci erau cu tine. cum iti dadeam fularul la o parte ca sa te pot saruta, sau cand ma intrebai naucitor de adorabil daca te iubesc si eu iti raspundeam cu  ` cica. seara aia cu luna perfecta, cand nu mai voiam acasa, cand ma gandeam sa fug cu tine, oriunde, in lume, si apoi sa ma intorc acasa, cu zambetul de copil ce tocmai a facut o prostie. 
sunt un copil prost,  dar voi uita eu intr-o zi .







*frigul ii intrase in toate oasele. corpul aproape ii amortise si-si  cufunda capul in esarfa verde cu floricele, imbibata cu parfum dulce amestecat cu tutun. arunca tigara, tusi sacaitor si inchise ochii. inchise ochii si-n negrul obscur aparu doi ochi de-un caprui patrunzator, doi ochi atat de iubiti..  parcul era amortit in linistea serii de februarie, totul era mai trist, mai pustiu. langa ea se aseza un om al strazii, cu ochii negrii, neexpresivi, cu haine roase de molii, cu voce infundata. 

` ce te supara asa ? de ce esti asa trista ? spune-mi ca-ti rezolv eu orice problema.

fata isi ridica privirea si se uita la el obosita, nu se citea nici o surpriza, nici o teama, nici o reactie in ochii ei.

` nu ai cum. e doar viata, ii raspunse abia putand vorbi. dar tu .. esti fericit ?
` eu ? da, sunt foarte fericit.
fata schita un ranjet ironic. 


se ridica sa plece si-n clipa aceea aparu iubirea ei pierduta, dorul ei naucitor, ce-l purta in privire, in zambet, in vorbe. in tot.. era cu ea de mana, cu ochii lui ce nu mai spuneau nimic, cu zambet stupid pe fata, strain. absent.
in ea se stinse ceva.
..
fugi.




mirroir:

Anna Karina in Ce soir ou Jamais, Michel Deville, 1961
ma simt secatuita. am decis sa plec, nu mai merge asa, love, nu mai merge deloc. oriunde m-as duce port cu mine golul acela sacaitor si toti ma intreaba ce-i cu mine. simt c-am luat-o razna, caci nu stiu nici macar ce sa le raspund. m-am ratacit de atatea ori printre alte vise, alti ochi si alte cuvinte. oricat am incercat sa te regasesc printre ei, m-am mintit stupid. sunt plictisita, seaca si rece. am promis sa te iubesc mereu in tacere, sa fii mereu aici oriunde ne-ar duce drumurile vietii, mi-am promis  ca totul o sa fie bine daca te pastrez aici. sunt un copil incapatanat caci de fapt am refuzat sa mi te alung, am refuzat sa renunt la tine. 
si sunt stupida caci azi la ora de psihologie fiecare a trebuit sa spuna un cuvant, si eu cu zambetul ala tamp pe fata am spus de fapt un nume, dor.


 `oare te gandesti vreodata la mine ? 

oricum ar fi, e patetic si absurd sa continui asa, ma distrug prosteste, daca mai pot sa distrug ceva din mine, caci drept vorbind m-am pierdut de tot.

Niciun comentariu: