vineri, 18 aprilie 2014

dor



ce mai faci, dor?
îţi vine să crezi că aimee a ta nu te-a putut uita niciodată?
sunt sigură că n-aveai de unde să ştii că nebuna aia care te făcea mereu să plângi, te va iubi mereu.. te va purta mereu cu ea, oriunde ar duce-o drumurile vieţii.
e primăvară iar. şi plouă. plouă parcă de două vieţi. mâine e 19 aprilie. se fac patru ani de când te-ai desprins din braţele mele. de când mi-ai dat drumul la mână şi m-ai lăsat să mă pierd, rătăcită, în lumea asta mare şi rece. 

învaţă-mă să te uit, că nu mai ştiu cum. învaţă-mă să trăiesc şi fără tine. să mă împac cu trecutul. cu lacrimi în ochi îţi scriu, am obosit. am obosit să te caut prin toate locurile din lume, în toate iubirile ce le-am avut, în toate chipurile de pe stradă, în toate poveştile auzite. am obosit să fug de tine, de amintirea ta. când se va termina totul? când voi închide ochii şi nu te voi mai vedea? când voi înceta să plâng fără să mă mai gândesc la tine? când voi putea să mă uit în ochii mei, în oglindă, şi să nu te mai văd pe tine? când voi putea să zâmbesc fără acea umbră de tristeţe, pe care tu ai lăsat-o?
mi-ai pătruns atât de adânc în suflet, în viaţă, încât mă tem că eşti parte integrală din mine, că orice aş face, oricât m-aş lupta să scap de amintirea ta, nu voi reuşi niciodată.

unde eşti, dor? m-am rătăcit de când m-ai lăsat. m-am pierdut pe drum. nu mai pot să găsesc fericirea. liniştea. nu mă mai pot găsi pe mine. eşti doar un străin acum, un chip şters din mulţime. tu nu mai exişti.. decât undeva, într-un colţ ascuns din inima mea, unde vei dăinui mereu, până la ultima mea suflare.

2 comentarii:

Andrei spunea...

Frumos.. Am incercat sa imi expun ceea ce simt in mine ! Sper ca nu te vei supara.


A trecut timpul..

A trecut ea .. iti vine sa crezi asta ?
Iti vine sa crezi ca imi amintesc deparca ieri iti spuneam sa ai grija de tine. Deparca acum cateva ore te alintam imbratisandu’te iar la final spunandu-ti “Somn usor te iubesc ingerasule” . Imi amintesc fiecare clipa de fericire.
Oare ce faci acum ? Esti bine? Esti fericita alaturi de altcineva ?
Am mii de ganduri , mii de intrebari legate de tine . Numar stelele si parca una lipseste , lipseste acea stea care mi-a pus un zambet pe buze , un pic de fericire imi lipseste persoana care ma facut sa cred si sa vreau sa iubesc. Imi lipsesti TU . Te mai gandesti la mine oare ?
Noptile trec , zilele sunt lungi iar telefonu nu suna.. nu mai stie cine sunt . A uitat cine sunt probabil ca nu isi mai aminteste clipele noastre. In fiecare zi trec pe langa blocul ei si ma uit prin imprejurimi “oare o fi acasa ? oare ma vede ?” . Sunt drumuri care le fac doar pentru a pastra ce timpul mi-a luat. Uneori imi vine sa spun adio…

Adio fetei care am iubit-o , Adio timpului petrecut cu ea , Adio tuturor care nu au avut incredere in mine , Adio celor care m-au sprijinit , Adio parintilor mei . Sa plec luand doar amintirea si imaginea zambetului ei fermacator.

Iubirea e un dar … si un bluestem pentru cei care nu stiu sa o pretuiasca.

Aimée spunea...

aveam o vorba. sa te fereasca Dumnezeu de dragostea neagra, ca vai si amar de tine :) nu-ti mai alimenta durerea pentru ca daca faci asta, nu vei mai scapa de ea, si vei ajunge sa cazi atat de jos incat nimeni si nimic nu te va mai putea ridica.