marți, 2 septembrie 2014

just close your eyes

Untitled


azi-noapte am visat un înger. plutea şi venea spre mine. mi-a fost teamă, dar m-am oprit.
mi-a spus: ,,n-o să mai iubeşti niciodată."
l-am ascultat speriată.
apoi a apărut un tânăr îmbrăcat în negru. plângeam şi nu voiam să mă vadă. el mă căuta şi fugea spre mine. era o grădină cu flori ofilite, drumuri pustii, ruine şi prăpăstii. era înnorat, fulgera şi totul era gri. şi gol... un imens gol. nu-mi amintesc dacă a mai ajuns la mine.
plângeam după tine, dor.

Untitled | Flickr - Photo Sharing!

m-am pierdut atât de tare încât nu mai pot găsi drumul înapoi spre casă. nu-l voi mai găsi niciodată.
mai ştii când îţi spuneam că o dată ce mi-ai dat drumul la mână, m-am rătăcit în lumea asta mare şi rece şi străină?
aşa s-a întâmplat, dor.

deşi nu mai exişti de mult, mi se par două vieţi de atunci.. ai rămas atât de viu în inima mea, în amintirile şi-n visele mele.
oricât am încercat să te-alung, închid ochii şi tu eşti aici.. mereu aici, zâmbind cuminte cu aceiaşi ochi de culoarea toamnei.

Sea


Niciun comentariu: