vineri, 7 aprilie 2017

Our lives are defined by opportunities, even the ones we miss

Magic books and fairies - two of my favorite things...:



La mulţi ani, dragul meu!
De ziua ta îţi doresc să fii fericit şi să nu încetezi niciodată să munceşti şi să lupţi pentru visele tale. 
Oricât de obosit te vei putea simţi uneori, oricâte obstacole vei întâlni pe drumul tău, să nu renunţi niciodată. Să mergi înainte orice ar fi. Să nu te opreşti atunci când vei considera că este de ajuns, că eşti deja sus, căci şi de pe cele mai înalte culmi vei putea cădea.
Să nu-ţi pierzi niciodată acea scânteie şi nebunie atât de necesară pentru a putea vedea şi alte nuanţe ale vieţii, să-i faci pe oameni să râdă şi să-i inspiri. Să vindeci cumva inimi prin vocaţia ta.. chiar dacă doar pentru câteva clipe. Pentru alea câteva... dacă îl faci pe un om să uite de toate, transpunându-l într-un alt univers, înseamnă că ai reuşit. Şi că ai lăsat ceva în urma ta, trăindu-ţi povestea şi făcându-i pe alţii să simtă emoţie.

...Chiar dacă nu vei citi niciodată aceste rânduri, chiar dacă trebuie să-mi văd de drumul meu, chiar dacă lumile noastre sunt atât de departe una de cealaltă, să ştii că inima mea e acum alături de tine, tresărind la fiecare reuşită de-a ta, trăindu-ţi bucuria şi visele care ţi se îndeplinesc.
Mă chinui în fiecare zi să te uit şi mă supăr teribil pe mine când mă trezesc că-ţi urmăresc toate activităţile sau când aştept un semn de la tine. Mă simt atât de mică şi de stupidă. Incapabilă de a mă înfrâna, plutesc în derivă. N-am niciun drept să fiu în viaţa ta. Cum am putut să visez la mai mult?

E 4:39 dimineaţa şi s-a oprit ploaia.
Mi-am turnat un pahar de vin şi beau în cinstea ta.
...Pentru toate zilele care vor veni, pentru toate drumurile pe care te vei afla, pentru toţi oamenii pe care-i vei întâlni... pentru toate anotimpurile care îţi vor străbate sufletul, la mulţi ani, dragul meu!



pedro guizilini | via Tumblr:
downtown shinjuku:


Niciun comentariu: