sâmbătă, 29 aprilie 2017

Peste-al nostru sărut se aşterne tăcut, fir cu fir, ceas de ceas, al distanţelor glas.

Blog Milk Blog: 3 simple steps that will change the way you blog:



,,Tot ce nu poate fi
Vom pricepe-ntr-o zi:
E prea frumos şi-i prea greu
Ca să ţină mereu."




Ţi-aş scrie, dar mă pierd printre cuvinte, printre atâtea rânduri care au rămas nescrise. Uneori ţi-aş scrie atât de mult, ţi-aş poveşti câte s-au întâmplat în lipsa ta, câte clipe le-am petrecut departe de realitate, contemplând puţinele momente pe care noi le-am avut şi creând altele noi.


Ţi-aş spune cu câtă nelinişte şi fericire tristă te căutam cu privirea şi cât mă întristam atunci când nu mă vedeai.

Nu mai exista timp atunci când mă uitam în ochii tăi. Lumea încremenea în primăvara asta care a devenit eternă... căci îţi poartă prezenţa. În fiecare ploaie, în fiecare stradă umbrită de copacii înfloriţi pe care mergeam spre tine, înfrigurată, în fiecare noapte rece care miroase a flori de liliac şi-a nostalgie... pe fiecare filă ştearsă de timp, în fiecare vis cu tine la care am renunţat... în toate ţi-ai lăsat amprenta. 


“I do believe in poetry. I believe that there are creatures endowed with the power to put things together and bring them back to life” -Helene Cixous, The Book of Promethea:


...Aştept, uneori, un semn de la tine. Doar să-mi spui ce mai faci. Şi că ne vom mai vedea într-o zi.
Vreau să mă mai regăseşti la marginea patului, stând cu genunchii la piept şi să asculţi tot ce am să-ţi povestesc. Să-mi mai aprind o ţigară ca totul să devină mai simplu şi tu să mă cerţi că umplu camera de fum. E deja prea mult scrum şi ceaţă între noi. Abia că ne vedem... măcar ne simţim.
Să te strâng tare în braţe şi să uit să-ţi mai dau drumul.
Să dansăm iar şi să mă împiedic.. şi-n toată ameţeala aia să simt că sunt eternă. Că momentul ăla va rămâne.



Tôi chợt nghĩ về #Linh, sau những ngày vừa rồi xa nhau. Chúng tôi thưa thớt dần những liên lạc và dẫn tới thôi không còn nói chuyện với nhau nữa. Tôi không cố suy nghĩ hay tìm hiểu xem liệu người đó có còn online hay liên hệ với ai hay không. Vì với tôi, hoặc là có, hoặc là không, với ai, làm gì, đều không liên quan đến chuyện của hai người. Thật buồn nếu như có ngày phải xa nhau. Vì tôi biết chúng tôi sẽ đánh mất đi mối quan hệ này, sớm thôi, một cách dễ dàng, chóng vánh, và thương đau.:



Niciun comentariu: