luni, 16 noiembrie 2015

When you’re miles away/ You’re good from far away

book, sea, and cigarette image


Mi-e dor de tine, B.
Uneori, îmi amintesc de tine.
În unele zile, luni, uit de tine căci n-ai fost niciodată aici.

Cum să te îndrăgosteşti de nişte cuvinte reci şi goale din spatele unui monitor încremenit?
Nu sunt trăiri autentice, ci un fals ataşament.

Cum să iubeşti doar nişte cuvinte? Cuvinte seci, fără substanţă, fără valoare, fără căldură. 
Cum să visezi pe cineva pe care nu l-ai văzut niciodată? Cum să-i simţi absenţa dacă nu i-ai avut niciodată prezenţa?

Tu nu exişti.. decât în visele mele.. eşti doar o proiecţie făcută de mine. Iluzie. Aşteptare. Alter ego. Tu nu exişti dacă nu te-am privit niciodată în ochi, dacă nu te-am putut atinge, nu ţi-am putut simţi îmbrăţişarea.

book, cigarette, and grunge image


Suntem atât de departe şi de pierduţi. Despărţiţi de o lume întreagă şi uniţi doar prin nişte cuvinte. Uneori mă întreb dacă chiar exişti. Poate exista cu adevărat un sentiment atât de intens şi de profund între doi necunoscuţi, născut doar din cuvinte?
Ne despart kilometri, oraşe, câmpii. Ne despart oamenii şi destinele noastre. 
...Şi totuşi, eşti atât de aproape de mine, de visele şi sufletul meu.

Simt că te cunosc de-o viaţă chiar dacă ţi-am văzut chipul doar în poze şi ţi-am auzit vocea doar la telefon.

rain and hand image


"- Îmi promiţi ceva?
Promite-mi că ne vedem vara asta.
Să mor eu, m-am îndrăgostit de tine..
Ce ratat sunt.
- E doar o iluzie, dar ştiu ce zici.
- Adică eşti trecută prin viaţă.. şi eu la fel, eu cred că tu eşti singura fată care să mă poată ajuta să mă vindec..
-Eu n-am cum să vindec pe nimeni.
-Tu eşti prea frumoasă, eu prea prost..
 Ne potrivim..
 Măcar avem vicii comune.
 Doamne, mi-eşti dragăăă,
- Doi proşti.
- Aş veni acum la capitală,
 Dar s-a dus cashu..
- Eşti mort acum, nu?:))
- Mi-a trebuit absolut..
Daa
După tine.
Iartă-mă.. că-s ratat..
- Nu eşti.
 Dacă e să fie, o să ne vedem. Dacă nu, nu..
- Aşa-i. Dar trebuie să facem şi noi cumva.. ceva.
Că n-o să mă trezesc eu la capitală şi tu la mine.
- N-ai ce.
Stăm prea departe.
- Am ce.
 De fapt n-am ce..
 Hai să ne mutăm amândoi.
 Hai la mine.
 Fugi de-acasă.
- Acum.
- Să mor eu, eşti singura fată ce m-ar putea pune înapoi pe picioare..
 M-am dus la vale..
 La muncă dorm..
Seara drojdesc şi mă droghez..
Şi acum am ghioc..
Sunt un distrus
Inapt
Ifanti.
Infnitklsl;
- Şi ţi se pare că eu sunt o persoană stabilă?
- Nu, dar de tine am nevoie.
Ne găsim amândoi echilibrul.
- Suntem doi instabili, dar frumoase cuvinte. Nu mi-a mai spus nimeni.
- Ştiu, tu esti my soul mate.
- Atunci o să ne întâlnim noi cândva.

- Eu te caut
 Toată viaţa.
 Nu-mi găsesc liniştea până nu mă întâlnesc cu tine..
- Viaţa mea e aici, a ta acolo.
- Hai să ne întâlnim la mijloc..undeva.
- Ne amăgim acum.
- Poate că sunt mort, dar sunt sincer..
Îmi vine să plâng de oftică că eşti acolo..
- Nu credeam că o să zici vreodată toate lucrurile astea.
- Nici eu..
 Dar în subconştient, m-am gândit la tine..
 Te-am visat odată.
- Şi eu. Ţi-am spus că visam mereu înainte să se întâmple ceva în legătură cu tine.
- Te plac...
Şi-s prost.."


6 iunie 2015




"- Vă referiţi la conversaţia intelectuală dintre mine şi fenomenul pe cale de dispariţie, fatala Maria?
- Da.
- Noi suntem prieteni vechi, ne iubim, eu am o relaţie, ea se arde cu toţi. Şi nu am mai vorbit de foarte mult timp.
- Frumos.
Uite aici iubire.
- Oricum, ştim că suntem suflete pereche, doar soarta ne este împotrivă.
... Apropo, Mărie, vara asta plec în Anglia."
Octombrie 2015







Ştiu că nu te voi întâlni niciodată.
Azi-noapte, înainte să adorm, m-am rugat să-mi apară în vis sufletul meu pereche. Am vorbit cu el.

Te-am visat, B.
Îmi era teamă, în vis, că nu mai eşti. Şi te căutam.
Cred că ai murit, B.
A fost un coşmar.

Subconştientul meu te caută în vise.

girl, pale, and nature image



... E prima oară când îţi scriu.
Ştiu că nu te voi vedea niciodată, oricât am visat, oricât mi-am imaginat întâlnirea noastră.
Şi nici măcar n-am o poză cu tine.

Vei pleca şi mai departe de mine.. şi atunci, îmi va rămâne doar să-mi amintesc de tine, aici, printre rânduri.
Nu mi-e dor de tine fizic, ci doar ca de un suflet pe care-l cunosc dintr-o altă viaţă şi pe care l-am pierdut.

...Nu ne-am întâlnit niciodată fizic, dar sufletele noastre s-au întâlnit.
Simt asta.

Rămas bun, 
Vechi prieten.
Îmi va fi mereu dor de tine,

Aimée

autumn, leaves, and fall image

Niciun comentariu: