joi, 24 septembrie 2015

înger şi demon

Asdfghjklklñ!

abia mă trezisem şi mă uitasem la telefon. mi-a scris în timp ce stăteam în pat, chinuită între somn şi reverie. chinuită de oboseală şi aşteptare. chinuită de nelinişte şi speranţe. chinuită de toată luna asta infectă prin care am trecut.

mi-a scris, 
ghici ce!
că se duce acasă că-l doare măseaua, sărăcuţul! altă invenţie nu găsea.
şi nu-mi promite nici mâine că ne vedem şi.. niciodată..

I'm here to fuckin' amuse you?!
..ştii, I'm fucking tired.

mi-e rău şi greaţă de toată povestea asta ieftină. nu-mi mai suport lacrimile jegoase pentru tine.
s-a terminat. să nu mă mai cauţi că n-o să mă mai găseşti. 
ştiu. te doare în p*** că o să dispar din lumea ta tristă.
dar îţi promit.

mâine e ultima zi în care te mai pot vedea.
şi ghici ce!
nu mai dau nicio flegmă pe ziua de mâine.

adio!
du-te în plata Domnului!



(1) Tumblr

Niciun comentariu: