miercuri, 30 septembrie 2015

if I'm lost, please don't find me

Untitled


nu-i loc pentru iubire pe pământ.
nu-i loc pentru mine.

uneori simt că viaţa mă ia la mişto. face o continuă caterincă de mine. 
parcă îmi spune: fă, nu mai râde atât că o să-ţi cadă iar cerul în cap, prostuţo. hahahaha.
nu mai sări în sus de fericire, copilă proastă, că o să sari în gol.
termină cu rânjetul ăla stupid că te pocnesc. jos cu visele jegoase! jos cu sentimentele ieftine! nu e loc pentru tine, dă-te mai încolo să treacă alţii. ha._)_ 
îndreapt-o.

Want more ➰

nu mai căuta, distruso, fericirea. n-o s-o găseşti niciodată. ea e ascunsă în lucruri simple, dar tu n-o poţi avea pentru că te-ai împiedicat de viaţă.
eşti un dezastru.
şi-un haos.
şi o piedică.
o glumă proastă.
haha

..nu vezi că plouă când zâmbeşti?
de ce, iubito, de ce nu ştii să trăieşti? de ce exişti prin alţii? 
de ce ţi-e atât de frică să trăieşti singură? şi de ce te temi de oameni când singurul duşman al tău eşti chiar tu?
de ce aştepţi atât după un miracol, după oameni care au devenit doar nişte fantome ale trecutului.. chiar din clipa în care au plecat. de ce aştepţi, fetiţo, când ţie ţi-e frică de lumină? 
că te orbeşte..


DON'T FIND ME.

ia-mă în piept şi mişcă-te din loc, altfel te vei împiedica mereu de mine. nu mai aştepta să mă schimb, nu mai aştepta să-ţi ofer zâmbete când tu îmi dai în schimb doar lacrimi. eu nu devin mai frumoasă din întâmplare, ci prin schimbare. nu mai căuta iubirea. iubirea nu se caută. ea îţi iese în cale în cea mai neaşteptată zi, în cel mai banal loc. se află undeva pe drum.. dar dacă o să mai rătăceşti în noapte, o să treci pe lângă ea străină. 
hai, ia-mă în braţe şi iubeşte-mă, căci la finalul meu e doar ceaţă şi moarte. 

trăieşte-mă. 
mă simţi?
sunt în fiecare bătaie a inimii tale.

angel

Niciun comentariu: