sâmbătă, 26 septembrie 2015

Suier luna si o rasar si o prefac.. intr-o dragoste mare..

Pin by ☽Dryad☾ of the tangled forest on Fragments of old stories~ | Pinterest



azi deşi m-am trezit cu gândul la el, m-am simţit eliberată.
am deschis geamul şi-am respirat aerul curat de octombrie. mi-am băut cafeaua fără să visez şi-am început să zâmbesc.
ce fraieră am fost!

nu va putea niciodată să mă vadă clar, nu va putea să-mi vadă niciodată sufletul şi nici durerea din ochii mei trişti. nu-mi va vedea niciodată strălucirea şi nici frumuseţea.. căci m-a făcut să dispar. căci nu m-a privit niciodată cu inima.

azi am primit un mesaj de la o persoană necunoscută, dar atât de frumoasă.. cuvintele acestea m-au atins atât de mult încât respir iar aer curat. m-au eliberat:

Baroness Nena Von Schlebrugge | via Tumblr

draga mea fetiţă, 
oricine ai fi dincolo de sticlă, dincolo de foi scrise, gânduri înşirate şi nopţi pierdute.. astăzi vreau să-ţi spun să zâmbeşti! vreau să te priveşti din nou în oglindă şi să vezi cât de perfectă şi minunată eşti. zdreanţa pe care o vezi tu, de fapt e negativismul din sufletul tău. când ai fost ultima dată liberă? când ai respirat adânc fără să-ţi pese că undeva te doare? când ai evadat într-o nebunie curată fără să-ţi pese de consecinţe? te rog să-ţi revii, vreau să fii puternică!
eşti cea mai minunată, cea mai specială din toate câte ar fi vrut el să cunoască! un bărbat nu trebuie să te distrugă, un bărbat trebuie să te facă puternică şi încrezătoare în sine. indiferenţa ta trebuie să fie cea mai puternică armă pe care o deţii. nu uita.. indiferenţa doare şi în acelaşi timp atrage. 

fetiţa mea.. de astăzi contezi doar tu! iubeşte viaţa! să te iubeşti pe tine mai mult ca pe alţii! lasă dracului ţigările şi toate porcăriile nocive.. o să te sufoce în tot negativismul ăsta. mâine vreau să fii fresh şi cute. 
ai sufletul frumos.. te rog să mă crezi.
şi ce dacă e toamnă? e toamna ta, draga mea. e toamna unui respiro nou. mergi prin viaţă cu fereastra sufletului întredeschisă.. mizerii sunt multe, tu învaţă din ce e mai bun. să nu-ţi pară rău de nimic.. absolut nimic. omoară regretele din tine şi zâmbeşte frumos. 

să te văd mâine dimineaţă cu o cafea în mână şi geamul larg deschis... promite-mi că o să respiri adânc! fii liberă! liberă! detaşează-te de tot! eşti liberă.


... după ce am terminat de citit, m-am uitat în jur. aveam cafeaua lângă mine, respiram adânc aerul curat de toamnă şi zâmbeam.

şi mi-a scris. când indiferenţa şi liniştea s-au instalat în mine, mi-a scris că vrea să mă vadă.
e incredibil cum gândurile noastre şi starea noastră de spirit se transpun în univers. e incredibil cum nişte simple cuvinte pot schimba atât de multe..
acum ştiu că.. cu cât aşteptăm mai mult ceva, cu cât plângem şi ne înecăm în tristeţe cu atât ne îndepărtăm mai mult.

azi zâmbesc. azi m-am regăsit şi m-am împăcat cu mine. azi respir aerul curat. şi indiferent de ce se va întâmpla, voi privi înainte. mă am pe mine şi îmi este de ajuns.




Niciun comentariu: