marți, 5 ianuarie 2016

Mi-e dor de tine și îți caut chipul/ În fiecare margine a firii.

girl, black and white, and alone image


Dragă viitorul meu,

În noaptea aceasta friguroasă de ianuarie, îmi voi pune busuioc sub pernă.
Să te visez, iubitul meu.

În fiecare an aştept această noapte şi-n fiecare an te aştept în vis.
Când ai de gând să apari, tu, dorul meu?


love, couple, and umbrella image


Exişti?
...Şi dacă da, te aştept în noaptea aceasta cea mai rece, să ne întâlnim în vis.

Ah, mi-e atât de dor de tine!
Mi-e dor de tine şi îţi caut chipul,
Oriunde mă duc.


autumn, city, and destiny image


Hai, vino!
Te aştept, viitorul meu, să bem un pahar de vin şi să-mi povesteşti cum de m-ai găsit în iarna aceasta atât de pustie şi rece!
Hai, vino, să ne regăsim, la o răscruce de drum, undeva, în visele mele.

Mă tem că se face dimineaţă şi că te pierd.



snow, winter, and gif image
smoke, grunge, and boy image

Niciun comentariu: