vineri, 14 martie 2014

prima iubire






22 noiembrie 2009- o zi cu soare, cu un soare cu dinti, cu melodia aia de la guess who-,,tuu o sa te duci dracu", cu zambete colorate si aer proaspat de toamna. ziua cand te-am vazut prima oara, pe strada mea, prima noastra poza.

9 ianuarie o seara racoroasa cu zambete colorate, primul sarut si multa multa ameteala si fluturasi si tipete si aplauze

8 martie furtuna de zapada, trandafirul de la tine si noi doi indragostiti.

7 aprilie ultima noastra poza.

8 aprilie- ultima oara cand m-ai tinut de mana.

19 aprilie-  despartirea

mai: "chiar daca te mai iubesc, chiar daca nu.. nu mai inseamna nimic. putem sa ne iubim, degeaba, e prea tarziu. "

31 mai: `maine e 1, ziua copilului.
`da..minunat.
`nu te consideri copil ?
`ba da..
`atunci ? nu esti bucuroasa ?
` nu. e doar o zi ca oricare alta"

vara ce ne-a indepartat definitiv.

30 august zi obisnuita, ploioasa, cand te-am revazut, pentru o clipa, de la geamul tramvaiului

octombrie emotii, dar nu mai esti la fel.




30 octombrie: primul dans cu tine. "*She never could get drunk enough to get him out of her mind."

1 noiembrie: izbucnire in lacrimi, ora de romana, cand profa ma intreaba daca am mustrari de constiinta. 

8 noiembrie cand te-am strans din noua in brate, pe banca noastra si mi-ai zambit, si-ai vrut sa-mi aranjezi caciula mea verde, haioasa. `A trecut vremea peste noi si iata-ne din nou astazi, uitandu-ne straini unul la celalalt, cu privirea ta ce nu ascunde nimic. pe aceeasi banca de iarna trecuta, acum acoperita de frunzele toamnei.

februarie 2011 cand ti-am cazut beata in brate si am strigat sa ma ierti
aprilie 2011 reintalnire, cand ti-am stat in brate si-am plans ca un copil

decembrie 2011 cand mi s-au inchis usile in fata, ca sa cobor la urmatoarea statie si sa dau de tine

ianuarie 2012  romana, alta iarna, cand am ridicat privirea si te-am vazut dintr-o multime, venind spre mine
' mai esti cu tipul ala?
'da. tu mai esti cu fata aia?
' da.
 sa va tina

aprilie 2012 reintalnirea noastra, ultimul sarut, dar nu mai suntem aceiasi

noiembrie 2012  cand printre vin si muzica tare si oameni fericiti, am venit la tine la masa, dar nu ma auzeai. mesajul ce ti l-am scris in graba - ,, au trecut trei ani, prima mea iubire"

decembrie 2013 cand te-am vazut pentru o clipa din tramvai si-am intors capul dupa tine speriata si te-am lasat in urma. cineva m-a intrebat cine erai, iar eu i-am raspuns ,,trecutul meu"
2014 gol

9 numarul nostru. 




 ... ai plecat intr-o zi si totusi lumea nu s-a oprit in loc. am continuat sa traiesc, sa rad, sa plang, sa ma indragostesc, sa iubesc si sa uit.. am continuat sa am vise, planuri, esecuri, despartiri, suturi in fund... am continuat sa te mai vad uneori pe strada, intamplator si sa zambesc trist si fericita cu amintirea acelor doi copii, ce nu mi-o va lua nimeni niciodata. am continuat sa depan amintirea povestii noastre cate unui necunoscut la un pahar de vin, cu lacrimi in ochi, stiind ca nu va mai fi niciodata la fel. 

au trecut patru ani. patru ani in care povestea noastra nu s-a sfarsit atunci cand am crezut, o data cu despartirea noastra. patru ani plini in care te-am pastrat undeva intr-un coltisor din inima mea, dar fara sa-mi dau seama, cresteam, ne schimbam amandoi usor usor, trairile mele interioare se transformau si ele si luau alta forma. patru ani in care am devenit din copii, adulti.

inca imi amintesc de tine in toamne tarzii, inca mai plang in nopti reci cand toata lumea pleaca de langa mine.

...dar azi nu te mai recunosc, nu mai stiu cine esti.  te-am aruncat de mult in cutiuta mea portocalie, cu amintiri si vise nascute moarte, si-ai ramas acolo. pentru totdeauna.


...oricum nu te-am mai vazut parca de doua vieti. si poate ca e mai bine asa. tu strain. din vremuri indepartate, sterse acum de timp.


Un comentariu:

Flo ﺕ spunea...

La mine a durat cam 6 ani sa o uit si totusi mai este inca acolo ceva nesemnificativ (dar este). [ Credeam ca mor fara prima dragoste pierduta si acum din partea mea oricine poate s-o f**a] :))
PS. Imi place mult cum iti asterni gandurile, trairile in cuvinte, ai ceva al tau special :X