luni, 28 martie 2016

Nu mă gândeam să-ţi spun că este ploaie, dar mi-a venit aşa, în casa goală.

girl, cigarette, and grunge image





Nu vreau să scriu despre tine.
Mi-e teamă, ah,
Mi-e atât de frică!

De te-aş scrie aici,
Mi-ai intra şi mai mult
În conştiinţă, 
În realitate,
În adevăruri.


Nu! Nu vei fi un alt personaj trist,
scris dintr-o poveste iluzorie.
Nu vreau să te transform
În aşteptare,
În vise,
În dor.

Îmi adorm conştiinţa,
Ah,
Conştiinţa mea care-ancercat atât de mult
Să nu te afle..
Şi chiar a reuşit o vreme.

girl, Letter, and sleep image


E incredibil cum ne putem ignora
inima
până într-o clipă,
Doar o clipă,
Un simplu gest,
Gând..
Ce dărâmă zidurile
Ce ne despart de propriile trăiri.

Nu-mi voi pierde din nou capul!
Nu! Nu mă mai arunc
Căci risc
Să cad
Definitiv.

Rămâi aici,
În subconştientul meu
Şi
Nu mă mai trezi.


smoke image

Niciun comentariu: