vineri, 4 martie 2016

Şi ţipă a pierdere tren după tren

 


Au fost clipe în care mă regăseam în ochii lui şi nu-mi mai era frică nici măcar de veşnicie. 
Au fost clipe în care plângeam din senin, căutându-i îmbrăţişarea şi dând peste o stâncă.
Au fost clipe în care simţeam fericirea crescând din mine, ţinându-l de mână în razele soarelui de toamnă.
Au fost clipe în care îi căutam chipul în fiecare trecător de pe străzile prăfuite ale Bucureştiului, chiar şi după ani, tremurându-mi genunchii, inima bătându-mi la fel de tare.

Au fost clipe în care simţeam că viaţa mea a început şi s-a terminat odată cu el.
Au fost nopţi, atâtea nopţi! de pierdere de sine, de alcool, de sex, de iarbă, de melodrame, de întuneric, de degradare, de singurătate, de cădere în neant. 
Au fost clipe în care îl căutam.. îl căutam în alte vieţi, în alte paturi, în alte vise, în alte măşti şi alţi străini, căutând, de fapt, iubirea.. În cele mai nepotrivite locuri, în cele mai ciudate poveşti.





Dar eram doar o copilă. Nu ştiam că toate iubirile ratate, că toţi oamenii care s-au perindat prin sufletul meu, lăsându-l pustiu, au contribuit la creşterea mea, la pregătirea mea pentru iubirea adevărată.

M-am refugiat în braţe care nu voiau să mă ţină, am bătut la uşi care nu voiau să-mi răspundă, am căutat conversaţii în nopţi reci şi lungi, suspinând printre pahare de vin, cu oameni care voiau doar să doarmă. Am aşteptat apeluri şi mesaje, printre suspine, de la oameni care nu dădeau nicio ţigară pe mine şi-am tresărit speriată, auzind sunetul mesajului de la vodafone.





Am sărutat fără sens, am rostit cuvinte prea mari, am căutat poveşti şi refugii oriunde m-am dus, am plâns, am râs, m-am îndrăgostit efemer, dar inima mea a rămas la fel de speriată şi singură.
Am încercat să găsesc în fiecare ochi străin câte o parte din el, în fiecare plimbare la răsărit cu câte unul de mână, în fiecare escapadă nebună de vară, în fiecare discuţie pseudointelectuală, în fiecare clipă în care îmi vibra sufletul.

Dar nu ştiam că l-am uitat. 
Că l-am pierdut, undeva, pe drum, căutându-l.



Niciun comentariu: