joi, 31 decembrie 2015

Let's make a year to remember.

 2016, happy, and happy new year image

A mai trecut un an.

Şi vreau să mulţumesc celor care au fost lângă mine aici, dându-mi sfaturi, arătându-mi calea atunci când mă rătăceam, încurajându-mă şi luminându-mă.


Am vreo 6 ani de când scriu aici.
Ani frumoşi care au trecut ca un vis.
Eram doar o copilă de 16 ani când scriam aici, pe primele file ale blogg-ului, plângându-mi dorul odată cu prima mea iubire.
Şi el mă citea.
Am plâns mult prin cuvinte, lăsând o parte din durerea mea şi aici, printre rânduri. O parte din trecutul meu.
Chipul lui s-a şters şi inima nu-mi mai tresare la numele lui: Dor.
E doar o fantasmă dintr-o iubire adolescentină, ce-a dăinuit în sufletul meu de copil atâţia ani.. ca un dor cumplit.


girl, grunge, and alone image


S-au schimbat multe, timpul le-a luat cu el în negura lui; oameni despre care scriam îmi sunt acum necunoscuţi. Nici eu nu mai sunt aceeaşi. Aimee. Aceeaşi copilă naivă cu ochi visători şi trişti, nebună şi împiedicată, cuminte şi neatinsă de realităţile dure ale vieţii, aşteptându-l pe o scară de bloc.

Am scris aici în momentele mele grele, când eram la pământ, în clipele de rătăcire, în decăderile şi suferinţele pe care le-am îndurat, căutând iubirea şi viitorul, căutându-mă pe mine.
Am scris cu o sinceritate nudă ce uneori poate a şocat şi a indignat cititorul.
Dar este un fel de jurnal, acest loc îl simt ca pe un jurnal intim, atât de aproape de inima mea.. şi scriu tot ce-mi trece prin cap căci nimeni nu mă cunoaşte şi pot fi eu însămi.


girl, vintage, and Letter image

Vă doresc tuturor un an nou fericit! Plin de împliniri, sănătate, magie şi iubire!
Şi-o noapte dintre ani de neuitat! Magică, ca în copilărie, alături de cei dragi.
Fie ca cel mai frumos şi neatins vis să vi se împlinească!


Ne auzim la anul!
La mulţi ani!

2016, new year, and happy image

Niciun comentariu: